• ZKH

    Resturang ägare | Häst ägare | Förälder

    Hej allihopa!

    Ja som ni ser så har man mycket i livet och nu har den stora glädjen för mig och min älskling hänt, jag är gravid. (Vecka 9)

    I snart 3 år har vi varit ihop men vi har känt varandra i 16 år! Och jag har varit utan skydd med bara honom i 6 år

    Nu är det så att vi är både Resturang ägare som är då en krog på kvällen

    ( med bara 2 anställda )ink Hästägare. Då jobbar killen också extra för att få mer ekonomi för det är inte ett billigt liv. Vilket gör att vår vecka blir:

    Måndag-Torsdag: 04:00 åker jag till resturangen och förbereder för morgon russ medan han 04.00-09:00 jobbar som personlig assistent.

    10.00 kommer han till resturangen och tar över medans jag far till stallet 11:00-17:00

    Sen 17:00 kommer min hästskötare och tar hand om det sissta medans jag åker till Restaurangen igen och hjälper till fram till 23:00

    Fredag: 04:00 samma sak fixa för morgon russ. Och han till sin brukare.

    11:00-17:00 stall för mig och resturang för honom

    Men nu kommer det roliga 18:00-21:00 stängt och gör redo för krogen.

    Sen har jag krogen 21-03:00 samtidigt killen är på Olles och jobba. Sen städar vi i resturangen 03-06 beroende på hur segt det är.

    Lördag: min hästskötare är där istallet hela dagen men kan komma till att jag ibland far ditt. Om någon av våra anställda vill jobba extra på dagen, Annars så har vi resturang och korgen 10:00-21:00 tills han far till olles igen 22:00-04:00 sen hjälper han mig och den andra att städa om vi inte är klara.

    Söndag: då är stängt och vi har stallet 10.00 tillsammans det här är vår glädjes dag stallet och vi tillsammans inget annat. Sen hem och vila

    -------------------------------------

    Med allt detta så har vi svårt att lägga upp ett schema och därför skriver jag här och hoppas att alla era tips kan hjälpa att hitta en lösning. Just nu har vi två lösningar som lyder.