• Anonym (Kåtnomore)

    Tappat kåtförmågan?

    Min sambo och jag har känt varandra sedan 17-årsåldern. För ca 6 år sedan flyttade vi ihop. Förutom min nuvarande kille har jag inte haft några fasta förhållanden men dejtat en hel del, ville dock aldrig ha någon på samma sätt som den jag har nu.

    Han är så underbar, omtänksam, smart, rolig, kreativ - ja, allt sånt där som man kan önska sig!

    Men när det kommer till sånt som händer i sänghalmen känner jag inte att jag kan ge honom vad han vill. Detta stör mig nåt otroligt. Han är redo att ge mig vad jag vill, det har han både sagt och visat. Men jag är ointresserad. Det är skönt och rätt så lajbans när vi väl kommit igång, men detta måste alltid inledas med att jag i princip tvingar in hans kuk i mig. Torrt och gnissligt först och sen går det lättare.

    Min stora sorg är att jag helt enkelt inte verkar kunna bli så där idiotkåt så jag bara måste ligga. Det har nog hänt så få gånger i mitt liv att jag kan räkna dem på en hand. Istället har det blivit så att jag undviker sex, att jag helt enkelt är glad om jag slipper...

    Vad gör man? Har ni några tips för hur man ska kåta upp sig själv eller han mig på något bra sätt? Längtar efter att få bli så där kåt så jag inte vet var jag ska ta vägen! Tips mottages tacksamt.

  • Svar på tråden Tappat kåtförmågan?
  • Anonym (känn dig själv)

    Har du utvecklat någon fetisch du inte avslöjar för oss? Vad är du egentligen sugen på?? Du döljer något.

  • Xzx
    Anonym (känn dig själv) skrev 2020-02-18 12:01:23 följande:

    Har du utvecklat någon fetisch du inte avslöjar för oss? Vad är du egentligen sugen på?? Du döljer något.


    Det är inte alls säkert att TS döljer något. Vad är det för korkat antagande?


    Vissa har bara ett naturligt lågt libido. Inget fel med det - om än kanske inte önskvärt alla gånger...

  • Anonym (Kåtnomore)

    Har lagt mycket tid på att fundera över det här med fetischer. Men allt känns bara märkligt, långt ifrån tändande. Bara tillgjort.

    Jag gjorde ett snabbtest nyss för asexuella och fick ca 70 %. Så det kanske är där skon skaver helt enkelt :(

    Men då tycker jag plötsligt ännu mer synd om min stackars sambo. Jag har nog egentligen inga större problem med att "ställa upp" för honom då och då. Älskar honom mycket och vet att hans självkänsla tryter lite för att han tror att han inte är attraktiv.

    Känns dock som att jag blivit berövad ett nöje med livet. Alla mina vänner pratar om sex som att det är så kul, så spännande och så skönt. Har sällan känt igen mig i det.

  • Anonym (Kåtnomore)
    MrFlex skrev 2020-02-18 12:38:02 följande:

    Använder du hormonbaserat preventivmedel?


    Nej, inga preventivmedel alls. Blev knäpp så jag slutade med det.
  • MrFlex

    Du kanske ska kolla upp dina hormonnivåer innan du avskriver dig som asexuell? Det finns ju olika tillstånd som går att behandla. En bekant till mig har något knas med hypofysen och hon har nästan ingen sexlust pga det.

Svar på tråden Tappat kåtförmågan?