• hannaO87

    Bebislängtan

    Hej!

    Fick positivt äl-test med cb digital 10/2.

    Gjorde ett grav-test nu på förmiddagen med cb tidig detektion.

    Var blankt såklart..

    Eller jag anar nåt men det kan lika gärna vara inbillat.

    Äl plus 9 idag.

    Är det kört nu den här månaden eller tror ni att jag testat för tidigt?

    Känns som att alla plussar tidigt här på familjeliv.

  • Svar på tråden Bebislängtan
  • Anonym (Tips från coachen)

    Garanterat alldeles för tidigt! Det tar ca en vecka för ägget att ens fästa, innan dess bildas inga som helst hormoner att mäta. Och ca betyder att det kanske inte har fäst idag heller ens. Utöver det måste det gå ytterligare några dagar innan nivåerna är så pass höga att man kan få utslag på tidiga tester.

  • hannaO87
    Anonym (Tips från coachen) skrev 2020-02-19 12:41:41 följande:

    Garanterat alldeles för tidigt! Det tar ca en vecka för ägget att ens fästa, innan dess bildas inga som helst hormoner att mäta. Och ca betyder att det kanske inte har fäst idag heller ens. Utöver det måste det gå ytterligare några dagar innan nivåerna är så pass höga att man kan få utslag på tidiga tester.


    Visade testet för killen och han anar ett blått streck också så jag var väl inte helt tappat det????

    Man blir väl lite hjärntvättad av alla som skriver att de har plussat på äl plus 6, men då måste väl ägget lossnat tidigare än dom trott kanske.

    Aja jag testar inte förens tidigast lördag igen.

    Om jag kan hålla mig haha..
  • Anonym (18et)

    Det behöver inte vara kört, avvakta o testa närmare BIM

  • Anonym (Tips från coachen)
    hannaO87 skrev 2020-02-19 17:31:58 följande:
    Visade testet för killen och han anar ett blått streck också så jag var väl inte helt tappat det????

    Man blir väl lite hjärntvättad av alla som skriver att de har plussat på äl plus 6, men då måste väl ägget lossnat tidigare än dom trott kanske.

    Aja jag testar inte förens tidigast lördag igen.

    Om jag kan hålla mig haha..
    Ja det är väl känt vid det här laget att vissa plussar långt efter bim och vissa före, du kanske är en med högt hormon :)
  • Anonym (18et)
    Anonym (Tips från coachen) skrev 2020-02-19 21:22:05 följande:

    Ja det är väl känt vid det här laget att vissa plussar långt efter bim och vissa före, du kanske är en med högt hormon :)


    Att plussa långt efter BIM är inte direkt vanligt
Svar på tråden Bebislängtan