Eh, bra skrivet. Kul med ännu mer erfarna. Inlägget visar på en viktigt grej, man har ansvar för fler än vanligt när det gäller upphetsning, det är ju en grupp det handlar om även om trekant handlar om just en liten grupp.
Det var därför vi började med fnissig dusch, tvåla in och smekas kyssas i duschen och sedan ahamnade vi undet täcket och hånglades det upp. Jag gjorde min tjej våt ordentligt och hon grejade med den andre killen som var smått nervös första gångerna. Min pinne är pålitligt så den fick vänta, men jag ha rlite motsatt problem (styv men huvudet måste koncentrera sig så man inte tänker på annat typ ansvar).
Heja! Kul på lördag för TS... vi ska på stillsam parmiddag med två andra par...
Anonym (Testa) skrev 2020-02-21 06:57:30 följande:
Jag kan bara rekommendera detta..
Min första gång kom från ingenstans, var 16år, hade kille.
Jag och min kille med en kompis satt o kolla på film, jag kände hur en hand smekte mig, trodde det var min kille, men det visade sig att det var hans kompis. Jag kände mig kall i kroppen men ändå upphetsad, sedan blev det som det blev, min kille sa kör på...
Det var lite fumligt och taffligt, inte som man ser på film.
Men jag gillade det, kände att jag var i centrum, jag fick uppmärksamheten, riktigt härligt.
Har haft massa kul träffar med massa män genom åren, som mest har jag haft 5st samtidigt, 3 i mig nere och 2 i som jag suger av samtidigt 
Som tips, glidmedel & ta det lugnt, stress kan göra vem som helst avtänd, och nervös, jag har träffat så många killar som får prestationsångest när det är dax.
Men hoppas du testar, det är en upplevelse!!