• Anonym (Anonym)

    Vad hände, hon verkar mest ställa upp för min skull?

    Innan hade vinet särboförhållande i drygt ett år. Vi hade sex varje gång vi sågs nästan. Sen flyttade vi nyligen ihop och vi har nästan aldrig sex. Hon lägger sig på sin sida av sängen och sover med ryggen mot mig?

    Har vi sex är det på mitt initiativ känns det som..

  • Svar på tråden Vad hände, hon verkar mest ställa upp för min skull?
  • Anonym (Anonym)
    Egon den stora skrev 2020-02-20 06:31:29 följande:

    Låter helt normalt. Det finns en miljon trådar här på samma tema.


    Blir så förvånad ställde hon bara upp för min skull tidigare liksom? Trodde vi hade bra sex..

    Att flytta ihop har gått relativt smärtfritt i övrigt.
  • Anonym (Anonym)
    TotteE skrev 2020-02-20 06:51:08 följande:

    Relativt vanligt


    Hon bytte jobb i samma veva som vi flyttade ihop och jobbet får all uppmärksamhet..
  • LukeStairwalker

    Ja, du kan ju prova att fråga hur hon mår. Det kanske är nåt som tynger henne.

  • Studentpappa

    Det frekventa gökande var ju bara för att snärja dig. När Uppdraget är slutfört så sluter sig godisfabriken .


    Ride it like you stole it
  • Anonym (Haha)
    Studentpappa skrev 2020-02-20 07:25:29 följande:

    Det frekventa gökande var ju bara för att snärja dig. När Uppdraget är slutfört så sluter sig godisfabriken .


    Helt sant faktiskt haha, så fungerar jag och jag är kvinna.
  • Anonym (Anonym)
    Studentpappa skrev 2020-02-20 07:25:29 följande:

    Det frekventa gökande var ju bara för att snärja dig. När Uppdraget är slutfört så sluter sig godisfabriken .


    Jo det är därför jag startat tråden
  • Anonym (Annan kvinna)
    Anonym (Haha) skrev 2020-02-20 07:26:46 följande:

    Helt sant faktiskt haha, så fungerar jag och jag är kvinna.


    Okej?? Förstår mig inte på sånt här. Skulle bli jätteledsen om min särbo inte ville ha sex helt plötsligt så fort vi flyttade ihop. Då har man ju möjlighet att ha MER sex! Gillar inte du sex eller vad?

    Till TS: Du skriver att hon fått nytt jobb. Det kan ju faktiskt ta extremt mycket energi att vara ny på en arbetsplats med nya människor och uppgifter. Skulle tro att det har med det att göra. Hon behöver återhämta sig mer och sova bra för att kunna ta till sig det nya jobbet.
  • Pope Joan II
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-20 07:59:39 följande:
    Jo det är därför jag startat tråden
    Flytta isär igen. Sådant manipulativt beteende ska inte löna sig.
Svar på tråden Vad hände, hon verkar mest ställa upp för min skull?