• Fisken92

    Skymtar ni också strecket?

    Egentligen för tidigt för gravtest men jag tycker mig ändå skymta ett svagt streck. Vad säger ni?

  • Svar på tråden Skymtar ni också strecket?
  • Gnusmas
    Fisken92 skrev 2020-02-20 10:25:18 följande:

    Egentligen för tidigt för gravtest men jag tycker mig ändå skymta ett svagt streck. Vad säger ni?


    Jag ser det. Mitt såg likadant ut idag. Jag är på ÄL+10, hur långt efter ägglossning är du?
  • jenwa

    Jag är på äl+10 och testade imorse med RFSU som såg ut såhär



    Tyckte det var otydligt så jag drog iväg på apoteket och testade igen typ 3 timmar senare med clearblue testa tidigt och då såg det ut såhär

  • Gnusmas
    jenwa skrev 2020-02-20 10:43:06 följande:

    Jag är på äl+10 och testade imorse med RFSU som såg ut såhär

    Tyckte det var otydligt så jag drog iväg på apoteket och testade igen typ 3 timmar senare med clearblue testa tidigt och då såg det ut såhär


    Vågar mig på ett grattis!!
  • Gnusmas
    Fisken92 skrev 2020-02-20 10:46:22 följande:

    #3 Gud va kul! Grattis!

    Har ett clearblue hemma med vecka ind kan man ta det nu med ?dagskiss??


    Tror det är för tidigt för att få positivt för ett sådant. Dock har jag alltid plussat svagare med morgonurin. Visst kan du ju testa men bli inte besviken om det inte ger utslag. Jag hade nog väntat ngn dag
  • jenwa

    Tack!! Jag tror nog också det kan vara för tidigt med digitalt, jag hade två digitala med veckoindikator hemma men jag tror absolut att det hade visat negativt om jag testat med det istället för ett testa tidigt som mäter lägre nivåer av hcg än dom ?vanliga? testen gör.

  • jenwa

    Oj ursäktar frågetecknen, skulle vara såna där kaninöron tecken

  • Fisken92

    Okej :)! Då väntar jag några dagar till. Testar stickor ett par dagar till så får vi se.

    Jag vet det blir frågetecken hela tiden om man gör smilegubbar osv.

Svar på tråden Skymtar ni också strecket?