• Anonym (Lona)

    Min kille vill ha dirty talk :(

    Min kille föreslår diverse saker som jag inte alls är bekväm med. Bl a vill han kalla mig förnedrande saker under sex och att vi ska prata grovt och snuskigt.

    Jag säger att jag inte är bekväm med detta och han kallar mig då pryd och att jag inte vågar testa.

    Vet inte om jag är pryd direkt. Tycker om sex och är aktiv. Det jag har svårt för att byta identitet. Jag brukar inte använda sådant språk till vardags så varför skulle jag ha det under sex? Min kille kallar inte mig nedsättande saker i vardagen så varför skulle han göra det när vi ligger? Jag är mig själv rakt igenom i alla lägen. Jag kan inte förställa mig och bli någon annan. Är jag konstig som känner så här? Är jag den enda som vill känna att jag är mitt sanna jag även under sex?

    Blir så ledsen när han driver på. Vill att sexet ska vara lustfyllt och härligt. Förnedring är det motsatta till glädje för mig. Känner mig pressad... och att jag inte duger som jag är..att han vill ha någon annan egentligen

  • Svar på tråden Min kille vill ha dirty talk :(
  • Lione81

    Lina,

    Du ska aldrig göra något du inte känner dig trygg i under tiden ni har sex.

    Du ska uppfylla din pojkväns önskningar OM du bara känner dig trygg och vill.

    Sedan är vi olika skapt och tänder på olika saker under sexakten. Det kan absolut ge en viss spänning och extra njutning. Var glad att din pojkvän har öppnat upp sig för dig. Vi alla har olika tankar om sex.

    Det är något han tänder på. Att få berätta och säga dessa saker till den han har sex med. Nu är det du, ville inte skriva (du)

    Jag själv tycker om och går igång om Dirty Talk. Min sambo gillar det. Det här är något din pojkvän drömmer om varje gång ni har sex.

    Att han säger dessa hårda ord i sänghalmen när nu knullar. Betyder ju absolut inget efter sexet, självklart är det hårt att höra om man inte är bekväm.

    Går det inte att jämnka lite.

    Säga hur skönt det är när du kommer in i mig. Jag vill känna hela dug i mig. Din kuk är så hård, skön. Det går att köra en light version först. Känns det bekvämt så kan man ta nya steg.

    Glöm aldrig att du ska vara med på det!

  • Anonym (S)

    Jag och min man pratar mycket snusk under sex och det gör oss båda upphetsade, vi brukar kalla mig för hora och slampa och att han utnyttjar mig bara för sex.. det är liksom bara en sex grej och ingenting mer. Jätte härligt om gillar det.

    Tips till dig är att kolla på porr och då bli mer öppensinnad..

  • Mackan1978

    Jag tycker att du har helt rätt.. Stå på dig. Klarar han inte att acceptera att du är den su är så får han hitta någon annan.

  • Anonym (Kille)

    Jag är man och hade inte heller velat ha något dirty talk på det viset, tycker mest det är tramsigt, på gränsen till obehagligt. Speciellt hela tanken att man är någon man egentligen inte är och säger saker man aldrig skulle säga. Jag har svårt att se tjusningen i det.

  • Anonym (Lona)
    Anonym (Kille) skrev 2020-02-23 08:43:00 följande:

    Jag är man och hade inte heller velat ha något dirty talk på det viset, tycker mest det är tramsigt, på gränsen till obehagligt. Speciellt hela tanken att man är någon man egentligen inte är och säger saker man aldrig skulle säga. Jag har svårt att se tjusningen i det.


    Åh så skönt att höra! Just det jag har svårt för, att förvandlas till någon annan under sex och säga sådana saker för att sen gå på promenad hand i hand och prata om kommande semester och hans mormors problematiska äldreboende. Känns som att spela teater då under sex fast med andra karaktärer. Virrigt.

    Tack, skönt att höra att jag inte är ensam om detta.
  • Anonym (Lona)
    Anonym (S) skrev 2020-02-23 06:23:23 följande:

    Jag och min man pratar mycket snusk under sex och det gör oss båda upphetsade, vi brukar kalla mig för hora och slampa och att han utnyttjar mig bara för sex.. det är liksom bara en sex grej och ingenting mer. Jätte härligt om gillar det.

    Tips till dig är att kolla på porr och då bli mer öppensinnad..


    Fast det är den här biten jag har svårt för, att spela en karaktär som inte är jag. Att sexet inte är på riktigt. Samma med porrfilm, det är ju fiktion.

    jag vill vara jag under sexet och jag vill inte kalla honom saker som jag aldrig skulle säga under vanliga livet.

    Vissa ord kan jag inte stå för, så varför ska jag ta in dem i vårt sovrum och under våra mest intima stunder?
  • Anonym (Lona)
    Lione81 skrev 2020-02-23 01:22:20 följande:

    Lina,

    Du ska aldrig göra något du inte känner dig trygg i under tiden ni har sex.

    Du ska uppfylla din pojkväns önskningar OM du bara känner dig trygg och vill.

    Sedan är vi olika skapt och tänder på olika saker under sexakten. Det kan absolut ge en viss spänning och extra njutning. Var glad att din pojkvän har öppnat upp sig för dig. Vi alla har olika tankar om sex.

    Det är något han tänder på. Att få berätta och säga dessa saker till den han har sex med. Nu är det du, ville inte skriva (du)

    Jag själv tycker om och går igång om Dirty Talk. Min sambo gillar det. Det här är något din pojkvän drömmer om varje gång ni har sex.

    Att han säger dessa hårda ord i sänghalmen när nu knullar. Betyder ju absolut inget efter sexet, självklart är det hårt att höra om man inte är bekväm.

    Går det inte att jämnka lite.

    Säga hur skönt det är när du kommer in i mig. Jag vill känna hela dug i mig. Din kuk är så hård, skön. Det går att köra en light version först. Känns det bekvämt så kan man ta nya steg.

    Glöm aldrig att du ska vara med på det!


    Tack! Mellantinget låter som en bra idé. Men mycket av det gör jag redan idag.

    Jag berättar att det är skönt. Att han tänder mig. Att jag vill ha honom. Att han är hård etc. detta är saker jag tycker och känner och som jag kan stå för. Att kalla honom något nervärderande som sexslav kan jag inte för så känner jag ju inte. Jag älskar ju honom..
  • Miss Skywalker

    Redan detta att han kallar dig pryd och pressar dig till något du inte vill är så jävla lågt. 

  • Mackan1978
    Miss Skywalker skrev 2020-02-23 11:20:15 följande:

    Redan detta att han kallar dig pryd och pressar dig till något du inte vill är så jävla lågt. 


    Instämmer helt
  • Anonym (Kille)
    Miss Skywalker skrev 2020-02-23 11:20:15 följande:

    Redan detta att han kallar dig pryd och pressar dig till något du inte vill är så jävla lågt. 


    Verkligen, vissa kör med så dåliga argument, bara för att man inte har vissa preferenser så är man "tråkig" och "vanilj". Respektlöst är vad det är.
  • Anonym (Anonym...)

    Mitt ex tvingade mig att prata snusk, tvingade mig att berätta fruktansvärda våldtäktsscener där jag var offret.
    Han låg och runkade till det och jag grät.

    Gjorde jag inte som han sa så bestraffade han mig genom exempel en jävla smäll, eller att hålla mig vaken om nätterna.

    Detta har gjort att jag tappat den lilla, lilla lust jag hade innan. Jag lever i frivilligt celibat och kommer aldrig mer leva med en man. Det finns ingen som kan radera detta ur min själ.

    Gå aldrig med på något om du inte är beredd att fortsätta! 

  • Anonym (...)
    Anonym (Anonym...) skrev 2020-02-23 14:52:33 följande:

    Mitt ex tvingade mig att prata snusk, tvingade mig att berätta fruktansvärda våldtäktsscener där jag var offret.
    Han låg och runkade till det och jag grät.

    Gjorde jag inte som han sa så bestraffade han mig genom exempel en jävla smäll, eller att hålla mig vaken om nätterna.

    Detta har gjort att jag tappat den lilla, lilla lust jag hade innan. Jag lever i frivilligt celibat och kommer aldrig mer leva med en man. Det finns ingen som kan radera detta ur min själ.

    Gå aldrig med på något om du inte är beredd att fortsätta! 


    Beklagar att han berövade dig att träffa en normal man.
  • Anonym (Hmmm...)

    Ja du TS. Vi skulle kunna para ihop din kille med min ex. Hon ville att jag skulle kalla henne "Fet hora" "värdelös" "spermahink" "äcklig gris" och liknande utsätta henne för vad jag anser är våldtäkt. Fast på henne själv. Jag fick inte fråga om lov för det var "avtändande" och jag skulle "använda henne" även om hon skriker och gråter, örfila henne, dra henne i håret och strypa henne.

    När jag inte ville göra sådant försökte hon kväva sig själv på min penis. Att få min penis sugen brukade vara min favorit, men jag vettifan om jag ens hade klarat det i dag eller om tanken skulle gå till när hon liksom pressade in den så långt det gick och gjorde kräkljud liksom klöktes på den.

    Så fruktansvärt obehagligt störd människa det där.

  • Anonym (Vara sig själv)

    TS, jag är också sån att jag bara kan vara mig själv. Det gäller nog i alla delar av livet. Jag är den jag är, är transparent och försöker inte göra mig till. Det innebär också att jag inte har nåt behov av att spela teater, rollspel, i sängen heller. Det tycker jag är direkt avtändande.

    Jag har en kompis som har "konverterat" till BDSM. Hon pratar en massa om detta och hur fantastiskt det är, men jag blir inte det minsta lockad. Hon menar att jag inte vågar "hitta" detta inom mig själv och jag försöker förklara för henne att det inte finns i mig.

    Stå på dig och var dig själv! Låt inte honom skuldbelägga dig för att du inte vill ställa upp på det som han vill.

    (Jag är man, f.ö.)

  • Anonym (Lona)

    Tack alla ni för er input! Värdefullt!

    Jag kommer stå på mig i detta och hoppas vi hittar en kompromiss där båda känner sig bekväma.

    Jag har tagit er reflektioner till mig, det här att han kallar mig pryd och tråkig för att jag inte vill testa.. jag har tagit illa vid mig när han sagt så.. det tar hårt att kallas trist när man inte vill göra något man inte mår bra av. Och jag tycker ju att jag är bra i sängen just för att jag lever ut och njuter och är närvarande. Kommer behöva ta upp detta med honom. Att jag blir ledsen och känner mig pressad. Jag hoppas ju han inte gör det av elakheter utan att han inte tänker på hur orden landar..

Svar på tråden Min kille vill ha dirty talk :(