• Anonym (followthebeat)

    Hon trodde att jag var bög

    Skrev lite med en tjej på Badoo, men det rann ut i sanden. Jobbar med hennes kompis och vi pratade på jobbet häromkvällen.
    Hon sa att hennes kompis berättat att vi chattat. Hon hade alltid trott att jag var bög. Vi bor i en liten stad och hon sa att många tror det, för de har aldrig sett mig med en tjej. Hon sa att för killar är det ibland bättre att vara ihop med nån bara för att ha nån, så det inte blir prat.

  • Svar på tråden Hon trodde att jag var bög
  • Anonym (Ee)

    Det är människor man inte vill ha i sitt liv, många spekulerat om jag är gay det ena o det andra. Men jag har insett att de som ser saker på detta sättet är rätt så trångsynta,

    alla fattar sig inte på människor som är introverta eller att det finns mer bakom.

    Själv är jag bi så det är väl lite sant för min del men det är inte kul att gilla en kille som tror att man är helt gay.

    Va dig själv TS skit i vad de tror många brukar inte tänka på andras sexualitet om de inte är attraherad av dig.

  • Ridzik

    Säger mer om henne än om dig.
    Jag får själv höra sådana saker lite då och då bara för att jag varit singel väldigt länge och inte har något som helst intresse av att knulla runt/nätdejta.

    Är för mig fullständigt obegripligt hur man inom ett par timmar/dagar efter att ha träffat någon kan vara fullt villig att ta någons kön i käften och faktiskt riskera livhanken, men att med samma person dela med sig av en personlig tanke/åsikt/erfarenhet....då är man knäpp i huvudet...eller bög :D.

  • Anonym (L)

    Många tar mig för bög av samma anledning, att jag aldrig ses med en tjej. Men jag är inte det minsta bög, väldigt hetrosexuell, men jag lyckas bara inte attrahera tjejer. Men det betyder inte att jag är bög. Ibland blir man bara ledsen av att höra sånt.

  • Anonym (followthebeat)

    Ja, det blev blandade känslor. Mest är jag förbannad, tycker hon la sig i lite för mycket. Hon var ok att jobba med, ingen favorit dock. Och ännu mindre nu.

  • Anonym (Big city)
    Anonym (followthebeat) skrev 2020-02-23 12:09:29 följande:

    Ja, det blev blandade känslor. Mest är jag förbannad, tycker hon la sig i lite för mycket. Hon var ok att jobba med, ingen favorit dock. Och ännu mindre nu.


    Flytta till en storstad. Så mycket mindre spekulationen och mer av skön anonymitet.
  • gyros
    Anonym (Big city) skrev 2020-02-23 15:09:48 följande:
    Flytta till en storstad. Så mycket mindre spekulationen och mer av skön anonymitet.
    Håller med. Och om du nu varit bög hade det heller inte varit samma stigma kring din sexualitet.
Svar på tråden Hon trodde att jag var bög