Inlägg från: Anonym (TS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TS)

Han är ett svin!

Så många trådar jag skrivit här om mannen jag älskar... Eftersom han är gift har svaren från er varit eniga "en gång otrogen, alltid otrogen" och "nej, han kommer inte lämna sin fru för dig". Jag har inte trott er, han är den mest fantastiska mot mig och vore det inte för att han är otrogen vore han den bästa. Vi älskar varandra, det tror jag fortfarande på men kanske inte tillräckligt mycket för att ett liv med mig ska vara bättre än ett liv med familjen, från hans håll.

Så till saken då- vi kan prata om allting och vi litar på varandra, det är vi öppna om... Men nu kom jag på honom med att ljuga för mig. Jag frågade en fråga rakt ut, han svarade nej och jag vet att svaret är ja! Jag ska förhoppningsvis träffa honom imorgon och då ska jag ta det med honom, vill inte göra det via telefon. Han är därmed inte det perfekta mannen för mig!!! Jag borde lyssnat på er tidigare men fan vad ont det här gör!

• Svar på tråden Han är ett svin!
  • Anonym (TS)
    Anonym (C) skrev 2020-02-24 19:12:07 följande:

Vad har han ljugit om?

Vi har en sida där vi chattar med folk och han har lovat mig att inte skicka några bilder på mig där. Jag upptäckte att han gjorde det och när jag sedan frågade om jag kunde läsa hans konversationer svarade han efter ett tag ja, men då hade han raderat vissa meddelanden. Jag ifrågasatte detta men nej, han har inte raderat något. De meddelandena som var borta var de där bilder på mig diskuterades... Det är en gemensam sida vi har så jag har inte snokat, han trodde nog bara inte jag loggade in, vilket jag sällan gör.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Båda) skrev 2020-02-24 19:13:47 följande:

Är ni båda gifta och har familjer?

Vi båda har familjer men det är bara han som är gift!
  • Anonym (TS)
    Anonym (Båda) skrev 2020-02-24 20:07:43 följande:

Vet inte om jsg fattar dig rätt. Men du skickade alltså nudes till honom som han sedan la upp på en offentlig sida för att andra skulle kunna se dig?

Typ så ja... Han tog bort den lika snabbt som han la upp den för tanken var bara att en person skulle se den.
  • Anonym (TS)
    StevenDiese skrev 2020-02-24 20:43:25 följande:

Det lär ju inte hjälpa. Nu finns du på nätet! Trevlig kille.

Eller hur??? Jävla svin! Jag tror inte man ser att det är jag (ansikte) men å andra sidan trodde jag inte det om honom över huvud taget! Jag vet inte vad det är för bild... Ska fråga imorgon!
  • Anonym (TS)
    StevenDiese skrev 2020-02-24 21:19:16 följande:

En bra livsregel är att aldrig skicka nakenbilder till någon. Aldrig.

Anonym (.) skrev 2020-02-24 21:56:29 följande:

...och ska man göra det, så se till att ansikte/tatueringar/identifierbara saker i bakgrunden inte syns.

Jag skickar en del bilder, han fotar en del själv men hänga ut mig med bilder där man ser/förstår att det är jag det skulle han aldrig!!! Eller?
  • Anonym (TS)
    Anonym (Båda) skrev 2020-02-24 22:56:16 följande:

Och vem ville han skulle se dig?

En random snubbe...
  • Anonym (TS)
    Anonym (man) skrev 2020-02-25 00:57:28 följande:

Hmmm fåse nu, ni har båda svikit, ljugit och manipulerat era respektive under lång tid. Och nu blir DU lessen i ögat för att han ljugit även för dig? Det är ju nästan komiskt.

Tja vad kan man säga, rätt åt dig och jag hoppas era respektive får veta sanningen så de kan hitta sig en bättre partner.

Jag har ju då ingen respektive, men jag förstår vad du menar!
  • Anonym (TS)
    Anonym (man) skrev 2020-02-25 10:14:11 följande:

Skrev du inte att du hade familj?

Jo men min familj består av mig och mina barn!
  • Anonym (TS)
    Nomanisanisland skrev 2020-02-26 17:51:52 följande:

Fast du har ju valt att ha en relation med en man som valt att hela tiden som ni varit tillsammans fortsätta med att kränka, såra och bedra sin fru och förvägra henne rätten att välja sitt liv baserat på de faktiska förhållandena istället för de lögner som han väljer att slå i henne.

Ja så är det!
  • Anonym (TS)
    Wolfie13 skrev 2020-02-25 15:39:37 följande:

Ja så går det ju när man väljer såna här "kap". De som är beredda att ljuga å vara otrogna, sätter standarden precis där.

Och nu är du förvånad...?

Jag är förvånad ja, väldigt förvånad!
  • Anonym (TS)
    Anonym (Så här funkar det) skrev 2020-02-25 18:18:55 följande:

Hej TS,

Så här funkar det. Killar som har KK, dejtar lite löst, osv, ska kvinnor ALDRIG skicka naken bilder till. Varför? Jo därför att sånna män har ett starkt behov av att dela med sig och skryta om dessa bilder till sina polare.

Dock skulle samma man INTE dela med sig av foton om det vore hans fru eller flickvän som han är kär i.

Detta är absolut inte vetenskapligt utan jag baserar det på säkert 100 foton/videos jag sett från kompisar på deras telefoner. Till och med jobb kollegor som känt sig tvungna att visa för mig. Och då ska du veta att jag har aldrig bett om att få se dom. Men kraften att dela med sig av dessa foton är helt enkelt för stor.

Jag har heller ALDRIG ser foton av någons fru eller seriösa flickvän.

Så nu vet du var du står...

Kan så vara i din omgivning. Att den här mannen visat bilden för någon han känner är jag helt säker på inte stämmer! Jag bryr mig inte att personen sett bilden men sättet han gjorde det på (la ut den på nätet i typ 5 min) och att han sedan ljög för mig om det blir jag tokig på!!!
  • Anonym (TS)
    Anonym (man) skrev 2020-02-25 12:38:45 följande:

Ok fantastiskt, sen har vi den andra biten om att delta i andras otroheter. En person som deltar i att förnedra en annan är ju inte mycket bättre själv. Så varför ska vi tycka synd om dig när du inte inte tar hänsyn till andra?

Du behöver inte tycka synd om mig!!!
  • Anonym (TS)
    Anonym (man) skrev 2020-02-26 19:41:27 följande:

Men du visste ju om att han är en lögnare för du visste ju att han ljög för frun och var helt ok med det, varför blir du förvånad när han beter precis så som du hela tiden vetat om att han är?

Han är inte ok med hur han beter sig mot frun men visst, han gör det ju ändå... Jag vet att han är en reko kille trots det han gör!
  • Anonym (TS)
    Anonym (Livly) skrev 2020-02-26 20:46:11 följande:

Tycker det är väldigt moget av en man i hans situation att bete sig som ett svin, med tanke på vilken makt du sitter på. Du kan liksom förstöra hans liv.

Upplever annars att män som är gifta/sambos är väldigt försiktiga med både screenshots och hur de beter sig.

Han är väldigt försiktig, det är han, men det där med att jag kan förstöra hans liv har jag också tänkt på... Nu vill jag ju inte det och kommer aldrig göra det men ändå!
  • Anonym (TS)
    Wolfie13 skrev 2020-02-27 07:45:50 följande:

Är du kvicktänkt i övrigt eller har denna man förblindat dig helt?

Du vet "past behaviour" - hur han agerar mot nära och kära som han bedrar - borde ha fått dig fatta vad han går för.

Eller tror du han blir reko i huvet bara för att han bytt partner? Ett svin är alltid ett svin.

Han har förblindat mig, helt klart! Men han är en väldigt fin kille trots det han gör!
  • Anonym (TS)
    Nomanisanisland skrev 2020-02-27 12:42:40 följande:

Ingen är en fin kille som medvetet varje dag väljer att bestjäla sin partner på hennes framtid genom att mörka vad han håller på med och därmed tvinga henne att fatta beslut baserat på ofullständig information samtidigt som han själv har tillgång till hela bilden som han har valt att undanhålla henne.

Tycker du... Jag tänker inte så mycket på att han är gift, bara ibland när jag ser dem tillsammans (har hänt några enstaka gånger)! Självklart tycker jag otrohet är fel och nej, jag vill inte att han behandlar mig så men tiden med honom har nog ändå fått mig att ändra syn på otrohet.
Svar på tråden Han är ett svin!