• Anonym (TS)

    Han är ett svin!

    Så många trådar jag skrivit här om mannen jag älskar... Eftersom han är gift har svaren från er varit eniga "en gång otrogen, alltid otrogen" och "nej, han kommer inte lämna sin fru för dig". Jag har inte trott er, han är den mest fantastiska mot mig och vore det inte för att han är otrogen vore han den bästa. Vi älskar varandra, det tror jag fortfarande på men kanske inte tillräckligt mycket för att ett liv med mig ska vara bättre än ett liv med familjen, från hans håll.

    Så till saken då- vi kan prata om allting och vi litar på varandra, det är vi öppna om... Men nu kom jag på honom med att ljuga för mig. Jag frågade en fråga rakt ut, han svarade nej och jag vet att svaret är ja! Jag ska förhoppningsvis träffa honom imorgon och då ska jag ta det med honom, vill inte göra det via telefon. Han är därmed inte det perfekta mannen för mig!!! Jag borde lyssnat på er tidigare men fan vad ont det här gör!

  • Svar på tråden Han är ett svin!
  • Anonym (TS)
    Anonym (C) skrev 2020-02-24 19:12:07 följande:

    Vad har han ljugit om?


    Vi har en sida där vi chattar med folk och han har lovat mig att inte skicka några bilder på mig där. Jag upptäckte att han gjorde det och när jag sedan frågade om jag kunde läsa hans konversationer svarade han efter ett tag ja, men då hade han raderat vissa meddelanden. Jag ifrågasatte detta men nej, han har inte raderat något. De meddelandena som var borta var de där bilder på mig diskuterades... Det är en gemensam sida vi har så jag har inte snokat, han trodde nog bara inte jag loggade in, vilket jag sällan gör.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Båda) skrev 2020-02-24 19:13:47 följande:

    Är ni båda gifta och har familjer?


    Vi båda har familjer men det är bara han som är gift!
  • Anonym (Båda)
    Anonym (TS) skrev 2020-02-24 19:26:39 följande:

    Vi har en sida där vi chattar med folk och han har lovat mig att inte skicka några bilder på mig där. Jag upptäckte att han gjorde det och när jag sedan frågade om jag kunde läsa hans konversationer svarade han efter ett tag ja, men då hade han raderat vissa meddelanden. Jag ifrågasatte detta men nej, han har inte raderat något. De meddelandena som var borta var de där bilder på mig diskuterades... Det är en gemensam sida vi har så jag har inte snokat, han trodde nog bara inte jag loggade in, vilket jag sällan gör.


    Vet inte om jsg fattar dig rätt. Men du skickade alltså nudes till honom som han sedan la upp på en offentlig sida för att andra skulle kunna se dig?
  • Anonym (TS)
    Anonym (Båda) skrev 2020-02-24 20:07:43 följande:

    Vet inte om jsg fattar dig rätt. Men du skickade alltså nudes till honom som han sedan la upp på en offentlig sida för att andra skulle kunna se dig?


    Typ så ja... Han tog bort den lika snabbt som han la upp den för tanken var bara att en person skulle se den.
  • StevenDiese
    Anonym (TS) skrev 2020-02-24 20:10:05 följande:

    Typ så ja... Han tog bort den lika snabbt som han la upp den för tanken var bara att en person skulle se den.


    Det lär ju inte hjälpa. Nu finns du på nätet! Trevlig kille.
  • Anonym (TS)
    StevenDiese skrev 2020-02-24 20:43:25 följande:

    Det lär ju inte hjälpa. Nu finns du på nätet! Trevlig kille.


    Eller hur??? Jävla svin! Jag tror inte man ser att det är jag (ansikte) men å andra sidan trodde jag inte det om honom över huvud taget! Jag vet inte vad det är för bild... Ska fråga imorgon!
  • StevenDiese
    Anonym (TS) skrev 2020-02-24 21:10:50 följande:

    Eller hur??? Jävla svin! Jag tror inte man ser att det är jag (ansikte) men å andra sidan trodde jag inte det om honom över huvud taget! Jag vet inte vad det är för bild... Ska fråga imorgon!


    En bra livsregel är att aldrig skicka nakenbilder till någon. Aldrig.
  • Anonym (.)
    StevenDiese skrev 2020-02-24 21:19:16 följande:

    En bra livsregel är att aldrig skicka nakenbilder till någon. Aldrig.


    ...och ska man göra det, så se till att ansikte/tatueringar/identifierbara saker i bakgrunden inte syns.
Svar på tråden Han är ett svin!