Inlägg från: Fjäril kär |Visa alla inlägg
  • Fjäril kär

Fel på min kärlek

Du verkar hitta män som är dåliga för dig. Frågan är ju varför du dras till uppenbart elaka och våldsamma män? Ser du inte själv hur de beter sig?

Självklart kan du hitta bra män men du måste börja jobba på dig själv och tuffa till dig och ställa krav på dig själv.

• Fjäril kär
    PetraGotland skrev 2020-02-26 20:32:45 följande:

Jag blir inte så lätt kär... Och nej jag märker inte hur de är förrän jag redan blivit kär. Därför jag undrar om det är något fel på min kärlek eller mig som framkallar deras beteende. Eller om jag bara ska lämna direkt när jag märker minsta lilla och vara ännu mer ensam än jag redan är. Har typ bara varit kär fyra gånger i mitt 40åriga liv. Ingen lycklig kärlek visade de sig nån av gångerna.

Vad kan jag göra för att påverka det så det blir bättre?

Går de?

Deras beteende kommer inte hux flux utan finns från början, men i samma stund du uttrycker din kärlek så blir du lätt att manipulera och styra då kärlek blir en svaghet för dig och du blir utnyttjad.

Felet du gör är att du blir kär i fel egenskaper från början och kanske nånstans tycker att vissa beteenden är okej från början för att du tror att de ändrar sig bara ni blir tillräckligt kära i varandra.

Om du tittar tillbaka så ser du nog att många beteenden fanns från början och sen eskalerade och blev värre med tiden.

Du måste lära dig att hitta rätt sorts man med rätt egenskaper och lita på att du är värd att vara kräsen
Svar på tråden Fel på min kärlek