• Anonym (anonymous)

    Under vilken avdelning säljs kondomer på Apoteket?

    Var nånstans inne på apoteket brukar kondomerna finnas? Hittar dem varken på "intimt-hyllan" eller runt kassan, fattar inte var de har gjort av dem. Det vore ju skönt att slippa fråga personalen.

  • Svar på tråden Under vilken avdelning säljs kondomer på Apoteket?
  • Anonym (Lättrodnad)
    Anonym (anonymous) skrev 2020-02-27 22:48:45 följande:

    Var nånstans inne på apoteket brukar kondomerna finnas? Hittar dem varken på "intimt-hyllan" eller runt kassan, fattar inte var de har gjort av dem. Det vore ju skönt att slippa fråga personalen.


    Beställ från Apotea eller liknande om du tycker det är lite för pinsamt.
  • Anonym (VW 411)

    På Apotea www.apotea.se/ får du dem dessutom billigare, enligt min erfarenhet efter att regelbundet beställa därifrån. Snabba och smidiga är de med.

  • Anonym (anonymous)

    Problemet är att jag inte är skriven där jag bor, så beställer jag från nätet är det nån annan som får "ta in posten". Jag skulle inte ha något problem att köpa på Apotek, om jag bara lyckades hitta dem i butiken.

  • Anonym (anonymous)
    Anonym (VW 411) skrev 2020-02-27 23:36:00 följande:

    På Apotea www.apotea.se/ får du dem dessutom billigare, enligt min erfarenhet efter att regelbundet beställa därifrån. Snabba och smidiga är de med.


    Problemet är att jag inte är skriven där jag bor, så beställer jag från nätet är det nån annan som får "ta in posten". Jag skulle inte ha något problem att köpa på Apotek, om jag bara lyckades hitta dem i butiken.
  • Anonym (Sms)

    På apotea kan du beställa till ett hämtningsställe. Du får sms när paketet kommit. Dessutom fraktfritt. Tar två dagar. Har du bara ett apotek där du bor? Om inte leta i ett annat. Brukar ligga synligt. 

  • Anonym (VW 411)
    Anonym (anonymous) skrev 2020-02-28 10:40:23 följande:

    Problemet är att jag inte är skriven där jag bor, så beställer jag från nätet är det nån annan som får "ta in posten". Jag skulle inte ha något problem att köpa på Apotek, om jag bara lyckades hitta dem i butiken.


    Ok, jag förstår, men som Anonym (Sms) skriver, kan du välja att få det till ett utlämningsställe. Gör så i stället. Eller som gullegumman1 föreslår, köp dem på Ica eller annan livsmedelsbutik i stället.
  • Anonym (Lurifax)

    1 april så säljs de under "Nikotintuggummi".
    Hahahahahaha Skrattande

  • Anonym (VW 411)
    Anonym (Lurifax) skrev 2020-02-28 12:13:00 följande:

    1 april så säljs de under "Nikotintuggummi".

    Hahahahahaha 


  • Anonym (Bakom disken!)

    Väldigt ofta bakom disken.

    Även runt kassan i vanliga butiker.

    Ibland att hämta ut i apparaten utanför Ica.

Svar på tråden Under vilken avdelning säljs kondomer på Apoteket?