Inlägg från: Anonym (Tröttnat på killkompisar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tröttnat på killkompisar)

    Har min flickvän en normal kompisrelation med denna man?

    Ascendere skrev 2020-03-03 15:48:16 följande:

    Jepp 100% det här. 

    Att känna att en kvinna öppnar sig och släpper en nära är en egoboost för en man, det betyder att hon känner sig trygg med en. 

     


    Och detta är varför det finns en massa trådar med oroliga ts vars man/fru börjat umgås med en kollega och mannen/frun försvarar sin ?oskyldiga vänskap?.
  • Anonym (Tröttnat på killkompisar)
    Anonym (Fundersam) skrev 2020-03-03 16:35:13 följande:

    Ok, vi föreställer oss att jag berättar min gräns till Malin, och då gissar jag att hon kommer svara något i stil med att *okej, så vi ska bara gå enligt dina gränser då? Vad jag tycker spelar ingen som helst roll? Bara vad du tycker är vad som betyder något?*

    Hon kommer med största sannolikhet ta det som att jag bestämmer något (även om jag försöker att inte säga det på det viset) och hon kommer eventuellt se det som att jag hotar för annars lämnar jag henne och eventuellt också kommer hon tycka att det handlar om svartsjuka, att detta är något som ligger hos mig som jag borde egentligen lära mig att acceptera.

    Detta är min gissning på reaktion, och vad gör jag då? Jag har svårt att komma med motstånd i såna påståenden, speciellt det där om att om det bara är mina gränser och vad jag tycker som betyder något...

    För min flickvän tycker verkligen inte att hon gjort något som är fel i saken för ingenting är något speciellt för henne, det ÄR bara en kompis som hon känt väldigt länge. Så det är verkligen bara JAG som tycker något ifall jag kommenterar det. Hon har kanske inte ens reflekterat över killens beteende.


    Du slutar ta ansvar för hennes reaktioner och slutar ta 100% av ansvaret för relationen vilket du uppenbarligen gör nu.

    Om du bara tar DIN del, 50% så sätter du upp dina gränser tydligt utan diskussion. Sen är det upp till henne. Jag har ju redan skrivit att jag inte tror hon kommer att ändra sig utan att det är bättre om du släpper henne.

    Alla tjejer är inte som hon, men å andra sidan måste ALLA som vill ta plats i en relation känna sig värdefulla och sätta gränser för att bli värdefulla för den andre.
  • Anonym (Tröttnat på killkompisar)

    Ts, jag rekommenderar filmen ?Tillsammans? av Lukas Moodysson och att du speciellt tittar på karaktären ?Göran? och hans utveckling ;)



  • Anonym (Tröttnat på killkompisar)
    Anonym (Jenny) skrev 2020-03-04 07:58:54 följande:

    Som jag ser det är de uppenbart attraherade av varandra. De gömmer det bakom att de är kompisar och att deras partners är svartsjuka och inte förstår hur bra vänner men bara vänner de faktiskt är.

    Jag tycker att TS och killkompisens flickvän skall boka och åka på gemensam weekend bara de två till något mysigt ställe, klagar någon så skall de bestämt säga att vi är bara kompisar, va får man inte umgås med kompisar är du svartsjuk eller men gud vad löjlig du är!


    Haha, håller med! Om inte bara dom två så dom två och några andra tjejer från ts jobb också. Vad fan, man måste ju få umgås med andra utan sin partner. Lite drinkar på kvällarna, bastu, bad i varma källor, pyjamasparty och film, träna på massagetekniker (alla har faktiskt musarm), klädpoker (det är ju bara på skoj! Jesus!) Herregud, tror hon att han ska ha gangbang hela dagarna eller? Dom är väl vuxna människor som kan umgås med folk av det andra könet!
  • Anonym (Tröttnat på killkompisar)
    Anonym (normalt) skrev 2020-03-04 09:17:59 följande:

    Fast nu var ju inte det min fråga, utan jag undrar om du och typ Ascendent eller vad nu nicket var verkligen haft riktiga vänner av motsatt kön under lång tid? Ni båda skriver ju om att ni bara har erfarenheter av vänskapsrelationer som "avslöjats" som egentligen uppbyggda av attraktion eller dolda motiv?

    Hur gamla är ni egentligen? Jag tror att ju äldre man blir desto mer har man lekt av sig det där med att man ska ligga med alla som är tillgängliga och istället faktiskt har förmågan att uppskatta folk för vilka de egentligen är. Oavsett vad som hänger mellan benen eller inte.


    Skönt nedlåtande attityd precis som Malin. Hur gammal jag är? Inte din business men över 30 och under 40.

    Fattar inte vad du snackar om, jag har aldrig velat lega med mina killkompisar jag hade förr.

    Det var tvärtom däremot. Och vissa försvann när dom gifte sig. Det säger ju en hel del.

    Från min sida var jag inte attraherad av dom här ?kompisarna? men dom gav ju så mycket mer än vad tjejkompisar gjorde tyckte jag, tills det kom till punkten att jag fick avvisa dom eller att dom gick in i en relation med en ?svartsjuk? flickvän.

    Det är i efterhand jag ser skillnaden på den ?vänskapen? och den med straighta tjejer. För jag har även haft homo och bisexuella tjejkompisar som bara varit förälskade egentligen och försökt kladda och ragga helt plötsligt. (Och där jag egentligen kände på mig att dom var förtjusta). Detta FÖRR.

    Om du hade kollat upp mina inlägg i tråden hade du sett att jag har en nära på livslång kompisrelation med en man (jag är kvinna). Vi har båda partners och träffas BARA alla 4. Jag beter mig tvärtom jämfört med Malins kompis, alltså jag pratar massor med hans fru jämt och bekräftar dom som par, gör allt för att ge hans fru uppmärksamhet och att både hon och min partner ska ta mycket plats (vilket dom också gör), så vi har blivit som två familjer som ses bara. Dock så har han flera ggr när vi var yngre kommit med kärleksförklaringar som jag aldrig besvarat.

    Nu känns det ?för sent? att avsluta vänskapen när redan våra familjer blivit vänner och han är ju inte ?konstig? idag men samtidigt är det ju lite ?konstigt? att jag inte skulle kunna tänka mig att träffa honom ensam idag som jag gjorde förr. Och idag tycker jag inte att vår ?vänskap? var ok som det var förr, jag blir nästan äcklad när jag tänker på det.

    Men som sagt, det blir bara weird att plötsligt säga upp bekantskapen nu, vi har ju trevligt ihop alla 4.
  • Anonym (Tröttnat på killkompisar)
    Anonym (Fundersam) skrev 2020-03-04 11:05:35 följande:

    Hmm, jag vet att det inte handlade om dessa kompisar iallafall... har hört att hennes ex var på en nästan sjuklig nivå, typ inte var säker ens om hon gick hem till sin bror liksom... Eller ifall hon hälsade på någon på stan så blev det kalabalik, så hon började stänga in sig till sist... Tror att det var därför hon ville markera det så snabbt i våran relation att så tänker hon inte göra igen


    Hm, vet inte det. Mitt ex var mycket värre än så men trots det gick jag in i min nya relation med MER respekt för såna här saker.

    Mitt ex kallade dock alla sina ex för svartsjuka psychon, det är rätt vanligt att otrogna eller själviska människor svartmålar partners och ex också...
  • Anonym (Tröttnat på killkompisar)
    Anonym (normalt) skrev 2020-03-04 13:12:33 följande:

    Det var inte meningen att vara nedlåtande, jag undrade bara.

    Du har missuppfattat att jag ifrågasatt dig och dina motiv till vänskapsrelationer med män/gay kvinnor. Du ger en bild av att du avslöjat alla dina "vänner" med att egentligen bara ha dig som vän för att förr eller senare få ligga, vilket låter riktigt sorgligt. Jag tror däremot inte att din erfarenhet är generaliserbar för alla vänskapsrelationer där det teoretiskt sätt skulle kunna uppstå sexuell attraktion.

    Om TS kan se förbi sin flickväns "konstiga" relation med sin killkompis för att han vill vara med henne tycker jag att han ska göra det istället för att börja bråka om det. Risken är att hon lämnar honom isf. Men visst, det kanske är det bästa för TS, vad vet jag.


    ?Bara ville ligga? stämmer inte heller, vi hade djupa och långa samtal och skrattade massor. Du tolkar det så svartvitt, antingen är man bara kompisar och då är det platoniskt på riktigt eller så vill killen ?bara ligga? och har fejkat hela relationen. Det var allvarliga kärleksförklaringar men inget konstigt egentligen, det finns miljoner av trådar på familjeliv bara där personer av motsatt kön utvecklat en ?oskyldig? Vänskap pga dom klickat som personer och trivs så bra ihop med samma humor osv och sen upptäckt 2 år senare att dom är förälskade.

    Det handlar verkligen inte bara om mig, det handlar om i princip alla kvinnor jag pratat med, väldigt vanliga ämnen på diskussionsforum och i relationsspalter/artiklar med relationsterapeuter osv.
  • Anonym (Tröttnat på killkompisar)
    Anonym (Eilert) skrev 2020-03-04 14:07:26 följande:

    Man undrar hur kvinnor tänker som endast söker vänskap med män. Det ser man ofta i kontaktannonser. Kvinnor är uppenbarligen medvetna om att män attraheras sexuellt. Kanske bättre att de söker manliga vänner som är gay.


    Även min gay-vän ?erkände? att han var förälskad i mig när vi blev vänner. Vi har knappt kontakt idag dock. Kanske för att han är mer säker på att han är 100% gay idag :p
  • Anonym (Tröttnat på killkompisar)
    Anonym (Fundersam) skrev 2020-03-04 21:53:29 följande:

    Jo, jag har sagt att jag tycker det är lite intimt men sade det nog inte det på ett sätt som visade att jag lade ner foten eller drog en gräns, visst, att jag sade vad jag tyckte kan tas lika som att jag lade en gräns, men det var inte så i situationen ändå.

    Nej det spelar ju ingen roll då, men jag tror ju heller inte att dom tänder på varandra, iallafall min flickvän tror jag inte att gör det. Jag litar på henne. Hon tycker om mig. Skrev ju detta i ts att jag inte tror det handlar om någon otrohet.

    Om hon fortsätter bada efter att jag lagt ner foten så får jag väl se detta som att hon värderar badandet med killen högre än mig och då finns det ju inte så mycket kvar för oss två längre.


    Detta har jag också skrivit, att jag utifrån det du skriver, inte tycker det handlar om sexuell otrohet utan om emotionell. Dessutom, att det är rutttet i sig att hon låter sin vän vara dryg mot dig jämt och ?inte ser? det. Jag kan lova dig att hon hade sett det om nån av dina vänner eller syskon/föräldrar jämt frös ut henne och försökte göra henne osäker. !

    Det är DETTA som jag tycker visar mest av allt att det bara är du som tar ansvar och visar rrspekt i relationen.

    Och som du säger har du redan sagt vad du tycker och hon struntar i det. Hon struntar i dina gränser för vad DU tycker är ok och beter sig som att endast HENNES är relevanta.

    Och du gör tvärtom. Du tycker att hennes känslor är det enda relevanta och att dina egna är fel och egoism och inte duger som gränser.
  • Anonym (Tröttnat på killkompisar)
    Aurora Borrealis skrev 2020-03-05 01:04:11 följande:

    Jag har alltid tidigare i livet haft många killkompisar och lättare umgåtts med killar än tjejer. Jag hade förr lätt kunnat ha det så som din tjej. Jag, utifrån mitt kvinnliga perspektiv var bara vän så som din tjej med killar jag inte var sexuellt attraherad av och inte ville ha som partners. Om din tjej hade velat ha denne man så hade hon varit det för länge sedan! Nu pratar jag bara från mina egna erfarenheter. Däremot så blev typ alla mina killkompisar kära i mig förr eller senare... så jag förstår att av någon anledning blir killar alltid kära i en när man bara är vänner. Det förstörde vänskapen så i vuxen ålder skaffar jag mig inte längre ett gäng manliga vänner utan umgås med kvinnor.

    MEN jag har sett på Tv killar i dejtingprogram och talkshows som tackat nej till att inleda något med sin tjejkompis, när tjejkompisen berättat att hon vill ha mer och refererat till att de bara är vänner. Så, från tjejens perspektiv tror jag att det bara är vänskap, hon har ju valt dig framför honom. Han KAN möjligtvis vilja mer men om hon har 0 attraktion för honom så kommer sannolikt inget att hända. Jag har hört att män enbart skaffar sig kvinnliga vänner som de är attraherade av, är det så? Kvinnor skaffar däremot snarare nära manliga vänner som de INTE är attraherade av.


    Samma erfarenheter som du. Dock, när det gäller tjejer som är intresserade av mer än vänskap så kan det ibland förekomma att killen/mannen har legat med henne eller flirtar osv men inte är intresserad av att gifta sig med henne för det och vara monogamt trogen i en offentlig kärleksrelation.

    Jag har haft tjejkompisar som ofta råkat ut för det.

    Det finns också män som vill vara ?vän? med ett ex som dom vet/känner på sig fortfarande känner sig beroende av dom, detta för att det boostar deras självförtroende.

    När det gäller ts tycker jag inte det handlar om att Malin kommer ligga med ?kompisen? utan om att han är dryg mot ts mitt framför henne och att hon väljer att strunta i det totalt.

    Det är inte schysst. Det hade inte varit schysst om hennes tjejkompis/mamma gjorde så mot honom heller.
  • Anonym (Tröttnat på killkompisar)
    Anonym (Eilert) skrev 2020-03-05 06:59:35 följande:

    Säkert kul för det kvinnliga egot att vara åtrådda av manliga vänner. Men kanske lite jobbigt också?


    I 20-årsåldern tyckte jag det var skönt. Men jag litade väl inte heller på att vänner kunde älska mig som vän om dom inte var attraherade/förälskade. Jag har ju som sagt gått i terapi och lagt ner det där sedan flera år tillbaka. Idag vill jag ansolut inte ha en enda kompis som verkar det minsta betuttad i mig, nu känner jag tvärtom att jag då inte kan lita på dom.

    1. Jag kan inte slappna av ensam med dom utan att vara på min vakt att dom ska misstolka nåt/få för sig att jag gett signaler tillbaka.

    2. Jag vill att vänner ska gilla mig som person utan att vara attraherade eller förälskade i mig.

    3. Vänskapen ska inte förändras av att dom går in i en relation mer än att dom har mindre tid över, inte att deras partner verkar svartsjuk och dryg eller att dom själva plötsligt ghostar en.

    4. Min partner ska känna sig avslappnad och ha kul i deras sällskap.

    Listan är ej i inbördes ordning...
  • Anonym (Tröttnat på killkompisar)
    Anonym (Eilert) skrev 2020-03-05 07:05:58 följande:

    Smidigt också, då kvinnor ser till att ha reserver. Om det är en svacka i förhållandet och rätt stämning infinner sig med killkompisen, då får hon tröst i hans famn. Med andra ord: det blir göka.


    Fast det var fel. Har aldrig haft killkompisar som reserver på det sättet. Du kanske missat att jag skrivit massa ggr att jag var sån här för typ 10 år sen och inte längre?

    Men nej, jag låg ALDRIG med en enda killkompis och ingen var reserv för något fysiskt. Men EMOTIONELLT var dom reserver.

    Alltså att jag kände mig älskad och attraktiv typ konstant och DET var en reserv eftersom mina fd på den tiden var frånvarande emotionellt i relationen.

    Det är också därför jag säger att i ts fall handlar det om emotionell otrohet då dom har en såpass nära relation, hon och hennes tjejkompis kille. Från båda håll.

    Dom behöver inte ligga en enda gång för det.
  • Anonym (Tröttnat på killkompisar)
    Ascendere skrev 2020-03-05 07:42:08 följande:

    Jepp, a shoulder to cry on becomes a dick to ride on...


    Nej, där har du också fel. Men det är nog så killar tänker om sina tjejkompisar. Medans tjejerna vet om det där och får större ego av det utan att nånsin vilja ha deras dick för det.
  • Anonym (Tröttnat på killkompisar)
    Ascendere skrev 2020-03-05 07:56:51 följande:

    Vad intressant med ditt perspektiv, och att du ändrat dig så pass mycket genom åren. 

    Det där med "emotionell reserv" är intressant också, för i en relation fungerar det ofta så att kvinnan får emotionell närhet i "utbyte" mot sex. Fast väldigt subtilt och troligen undermedvetet givetvis. Om kvinnan då kan känna sig attraktiv och älskad på annat håll så blir sex med partnern inte lika intressant, hon får det hon vill ha ändå. 

    På samma sätt som att en man skulle knulla någon annan så fort inte frun känner för sex, hela relationen hamnar i obalans. 

    Jag tror att du liknar min (snart ex)fru väldigt mycket, jag fattade inte när vi blev ihop vilken stor röd flagga det var att hon hade mest killkompisar. Hon utrycker det själv som att "det är mycket roligare att vara med killar, de skojar och tramsar och håller på". Hon har även utryckt att med vissa av kill"kompisarna" så visste de båda att det kunde ha blivit de två, men han var upptagen. 

    Ja du ser ju varför det är snart-ex-fru...

    Men hoppas för hennes skull att hon kan utvecklas åt ditt håll.


    Alltså jag blir lite lack när du liknar mig i presens vid din fru. Jag beskriver mig själv mellan 16-26 års ålder när jag skriver om hur jag funkade med killkompisar. I dåtid. Det är natt och dag mot idag. Det är därför jag har självinsikt om det till skillnad från tjejer som inte har självinsikt och tycker att det är helt sjukt att någon ifrågasätter deras oskyldiga relationer med killkompisar.

    Jag gick redan i terapi då men efter jag gjorde slut med mitt ex satsade jag jättemycket på min självkänsla, att ta ansvar för mig själv osv och jobbade med det i 2 år innan jag träffade min nuvarande.

    Med min nuvarande partner har jag aldrig haft killkompisar, förutom en då, den gifta. Och vi träffas bara alla 4 som jag skrivit. Och han har själv ändrat sig så mycket sen han träffade sin fru, han är superdedikerad till henne. Vi har noll egna möten på tu man hand och när vi ses pratar han och min kille väldigt mycket och jag och hans fru går iväg och snackar länge så det finns ingen sån dynamik längre.

    Men skulle aldrig träffa honom själv och inte heller skaffa nya killkompisar, aldrig i livet. Skulle inte acceptera att min kille skaffade nya tjejkompisar heller, men han har aldrig visat intresse för det. I
  • Anonym (Tröttnat på killkompisar)
    Ascendere skrev 2020-03-05 07:56:51 följande:

    Vad intressant med ditt perspektiv, och att du ändrat dig så pass mycket genom åren. 

    Det där med "emotionell reserv" är intressant också, för i en relation fungerar det ofta så att kvinnan får emotionell närhet i "utbyte" mot sex. Fast väldigt subtilt och troligen undermedvetet givetvis. Om kvinnan då kan känna sig attraktiv och älskad på annat håll så blir sex med partnern inte lika intressant, hon får det hon vill ha ändå. 

    På samma sätt som att en man skulle knulla någon annan så fort inte frun känner för sex, hela relationen hamnar i obalans. 

    Jag tror att du liknar min (snart ex)fru väldigt mycket, jag fattade inte när vi blev ihop vilken stor röd flagga det var att hon hade mest killkompisar. Hon utrycker det själv som att "det är mycket roligare att vara med killar, de skojar och tramsar och håller på". Hon har även utryckt att med vissa av kill"kompisarna" så visste de båda att det kunde ha blivit de två, men han var upptagen. 

    Ja du ser ju varför det är snart-ex-fru...

    Men hoppas för hennes skull att hon kan utvecklas åt ditt håll.


    Glömde också, angående reserv, har du läst det där om kvinnor och sex på flashback eller nån obskyr sida på internet?

    Vi har en helt egen sexdrift. Däremot är det vanligt att kvinnor sluta tända på sin partner, det betyder inte att förmågan att tända är borta. Inte heller att det tänds på killkompisar.

    I mitt fall, innan jag jobbat med mig själv, då gillade jag faktiskt att ha sex med mina ex, och jag hade ett mycket större emotionellt behov än vad som kunde bli tillfredsställt av vänner. Jag skulle säga omättligt. Så vi hade faktiskt ett bra sexliv men jag var missnöjd med hans närvaro på ett själsligt plan. Jag hade också behov av vänner men mina tjejkompisar var ännu mer frånvarande emotionellt och väldigt dåliga vänner. Killkompisarna var ?bättre? vänner än dom, däremot hade jag kunnat ha ÄNNU bättre vänskap med andra tjejer om jag bara inte varit så fast i mönstret att dras till självupptagna människor utan lojalitet.
  • Anonym (Tröttnat på killkompisar)
    Ascendere skrev 2020-03-05 15:11:33 följande:

    Alltså dina inlägg har varit så intressanta och hjälpt mig förstå min (snart ex)fru mycket mer än du kan ana...

    Hon är på många sätt kvar där du var när du var 25...

    Tack


    Haha, fast hur vet du att hon är precis som jag var? Hon kanske visst har massa dicks to ride on och allt det där.

    Jag är lite speciell med det mesta så man kan nog inte ha mig som mall för kvinnor.
  • Anonym (Tröttnat på killkompisar)
    Anonym (Fundersam) skrev 2020-03-05 19:03:05 följande:

    Hmm, usch vad ni gör mig osäkra... Har inte alls reflekterat såsom ni gör... Kanske inte är någon viktig detalj, eller så är det... Men Malin har också vart ihop med denna killes bror i typ 3 år. Men det var inget bra, och det var han som betedde sig sjukligt och inte tillät henne umgås med folk och som var även misstänksam mot henne när hon besökte sin egen bror. Malin har berättat att de enda han i princip hade som *godkända* vänner som han inte började härja över, det var detta paret, hans egen bror då och Malins bästis. Så Malin har sagt detta som även en anledning till varför dom blivit så bra polare. Hon fick ju knappt hänga med andra under flera års tid pga hennes ex...

    Så från början såg det ut såhär då, hon hade sin bästis (tjejen), sedan blev bästisen ihop med denna kille vi nu pratat om. Sedan var dom två oskiljaktiga så därför har min flickvän umgåtts så flitigt med båda två och inte bara tjejen. Sedan blev min tjej ihop med killens bror, då hängde dom ju alla 4 ännu mer antar jag pga det var ju ett *bra gäng* då. Plus att brodern tillät min tjej bara att umgås med detta paret utan svartsjukt härjande. Så min tjej förlorade flera vänner och umgicks mest med hennes bästis och denna kille då. Och sedan tonåren då så har dom gjort allt mellan himmel och jord. Sedan tog det slut med brodern men min tjej fortsatte såklart umgås med paret som ju varit bra vänner. Och så ser det ut än idag. Dom är hennes bästa vänner. Så en gång i tiden har det ju faktiskt varit *familj* också....


    ?Familj? som är ?familj? inom citattecken brukar innebära djup attraktion, just saying.

    Alltså när man inte är släkt eller bonusfamilj utan bara kallar varandra familj för att man älskar varandra så mycket och känner sig så hemma ihop :p

    Men återigen ts, jag tänkte aldrig att dom ligger med varandra, problemet är ju att hennes bästa vän dissar dig öppet framför er båda och att hon omfamnar det. DET tycker jag är ett problem även om han hade varit homosexuell eller asexuell. Man ska inte låta andra trampa på ens partner, speciellt inte ens bästa vänner.
  • Anonym (Tröttnat på killkompisar)
    Anonym (Jenny) skrev 2020-03-05 21:20:05 följande:

    Vilken "stjärna" killen den där killen verkar vara precis som TS tjej. Hon har tidigare haft en störd relation med hans bror därför badar de badtunna med varandra, flirtar, fryser ut TS och säkert killens flickvän med. Som kompisar bara i en normal kompisrelation! Inget att oroa sig för!

    Vet du vad jag tycker du skall göra TS? Jag tycker du skall ta ett snack med hans flickvän hur hon upplever situationen. Sedan skall ni, du och henne lägga er och 69:a varandra så intensivt att om någon ser så kommer de undra om ni har sex eller är siamesiska tvillingar som växt ihop på ett udda sätt. Blir så ledsen nu :(


    Hahaha, fattar inte vad du menar med ditt inlägg men det var sjukt roligt.
  • Anonym (Tröttnat på killkompisar)
    Anonym (Fundersam) skrev 2020-03-05 21:48:10 följande:

    Svaren i denna tråd blir bara värre å värre så snart får jag väl lägga ner tråden... men kan ju försöka svara ännu en gång...

    Vart flirtar dom? Min flickvän gör ju ingenting? Förutom träffar han som en kompis. Och fryser ut mig? När han sitter och säger *malin Malin Malin*-uttryck så sitter hon ju bredvid mig och håller mig i handen eller vad det nu kan vara. Hon sitter inte där ivrig och svarar på hans ord. Och ingen har sagt att det är pga hennes ex som hon nu badat badtunna heller. Och hans tjej tror jag inte bryr sig ett dugg heller, för detta verkar vara bara normalt mellan dem att dom tre är vänner.


    Såna här trådar får mig att ifrågasätta varför jag ens brytt mig om att slösa min dyrbara tid, över nätet, på andras vägskäl och problem.

    Gör vad fan du vill ts. Vi kan inte hindra dig genom skärmen att fortsätta ditt förhållande med felfria Malin som bara vill va med sina bästa kompisar. Du har säkert rätt i att det är DU som har problem med dig själv och är för svartsjuk. Det finns ju dom som är det, tex vissa gymfanatiker som svarat i den här tråden ;)

    Du vet bäst själv vad du blir lycklig av så nu hoppar jag av denna båt!

    :)
Svar på tråden Har min flickvän en normal kompisrelation med denna man?