• Anonym (Undrar)

    Har du blivit gravid av sex flera dagar innan äl?

    Har du lyckats bli gravid av sex flera dagar innan äl? Dvs att killens säd har överlevt i flera dagar och sen befruktat ägget när de slutligen har släppt? Hur många dagar innan Hade ni samlag isf?

  • Svar på tråden Har du blivit gravid av sex flera dagar innan äl?
  • Anonym (K)

    Jag blev gravid av ett oskyddat samlag fem dagar innan äl. Alla andra gånger vi hade sex i anslutning till den äl använde vi kondom. Jag är säker på vilken dag jag hade äl eftersom jag tempade, använde äl-test och kände av den väldigt tydligt. Tyvärr slutade graviditeten med mf i v 7.

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (K) skrev 2020-03-03 20:36:18 följande:

    Jag blev gravid av ett oskyddat samlag fem dagar innan äl. Alla andra gånger vi hade sex i anslutning till den äl använde vi kondom. Jag är säker på vilken dag jag hade äl eftersom jag tempade, använde äl-test och kände av den väldigt tydligt. Tyvärr slutade graviditeten med mf i v 7.


    Hade också sex 5 dagar innan, inget mer efter de dock. Men jag hoppas att det kanske blev nått ändå. Vad tråkigt med mf, jag beklagar de!
  • Anonym (K)
    Anonym (Undrar) skrev 2020-03-03 20:58:29 följande:

    Hade också sex 5 dagar innan, inget mer efter de dock. Men jag hoppas att det kanske blev nått ändå. Vad tråkigt med mf, jag beklagar de!


    Det kan det absolut ha blivit. Jag håller tummarna! :)

    Tack. 8 månader senare blev jag dock gravid igen så vi fick vår lilla trea tillslut. <3
  • Anonym (Undrar)

    Tack vad snällt. Vilken dag plussa du? Hade du symptom innan bim?

    Vilken tur. Vad mysigt <3

  • Anonym (Undrar)

    Tack vad snällt. Vilken dag plussa du? Hade du symptom innan bim?

    Vilken tur. Vad mysigt <3

  • Anonym (Undrar)

    Tack vad snällt. Vilken dag plussa du? Hade du symptom innan bim?

    Vilken tur. Vad mysigt <3

  • Anonym (Undrar)

    Tack vad snällt. Vilken dag plussa du? Hade du symptom innan bim?

    Vilken tur. Vad mysigt <3

  • Anonym (Undrar)

    Tack vad snällt. Vilken dag plussa du? Hade du symptom innan bim?

    Vilken tur. Vad mysigt <3

  • Anonym (K)
    Anonym (Undrar) skrev 2020-03-03 21:12:44 följande:

    Tack vad snällt. Vilken dag plussa du? Hade du symptom innan bim?

    Vilken tur. Vad mysigt <3


    Jag misstänkte att jag var gravid redan innan bim eftersom jag visste att risken fanns och det var min fjärde graviditet så jag kände igen mig liksom. Det var främst att brösten ömmade som gjorde att jag förstod att jag var gravid. Hade även lite mensvärk men det får jag alltid innan mens så det var inget tydligt tecken för mig. Ömma bröst får jag visserligen innan mens också men när jag har varit gravid har det ändå känts annorlunda. Kan inte riktigt beskriva hur men brösten har ömmat/spännt på ett annat sätt då. Jag plussade på äl+10 vilket för mig var bim-2. Testade första gången på äl+9 och då fick jag ett extremt svagt streck. Kunde bara se det om jag vinklade testet mot ljuset och kisade typ. Så jag tänkte att det var inbillning. Men dagen efter syntes strecket tydligt även om det fortfaraande var svagt.
Svar på tråden Har du blivit gravid av sex flera dagar innan äl?