• Manuswe

    Hur många pm om dagen får ni kvinnor ifrån män?

    Tanken slog mig nyfiken.. Hur många pm får ni kvinnor av män per dag? Och vad innehåller dem? Sex?

  • Svar på tråden Hur många pm om dagen får ni kvinnor ifrån män?
  • Anonym (Kvinna 41)

    Oftast noll... ibland hör nån vän av sig... De innehåller allt möjligt utom sex, jag brukar inte skriva om sex med vänner...

  • 21UppeVidFem

    Förmodligen för många. Det är väl varför de flesta kvinnor skriver inlägg anonymt, medans männen visar upp sina användarnamn i hopp att en kvinna finner dem intressanta. Det är väl liknande på de flesta sidor, många män är överkåta och försöker ta tag i varje strå i gräset. 

    Med det sagt, jag använder inte anonym signatur för exakt samma skäl. Kanske blir en kvinna intresserad en dag, kanske inte. Men jag tvingar inte på andra min libido. Har, som på de flesta sidor, blivit kontaktade av fler män en kvinnor. 

  • Anonym (fanny)

    Får sällan meddelanden. Sänder inte ut något.

  • Lahall
    Anonym (fanny) skrev 2020-03-07 22:59:25 följande:

    Får sällan meddelanden. Sänder inte ut något.


    Är man anonym sänder man ju ut att man inte vill ;)
  • Anonym (Snälla frun)

    Innan jag började skriva anonymt så ramlade det in massa pm så fort jag skrev nåt om sex. En man listade dessutom ut vem jag var när jag skrev om en händelse och lade ihop det med mitt nick.

  • Anonym (fanny)
    Lahall skrev 2020-03-09 12:51:51 följande:

    Är man anonym sänder man ju ut att man inte vill ;)


    Även utan att vara anonym såklart.
  • Lahall
    Anonym (fanny) skrev 2020-03-09 16:15:01 följande:
    Även utan att vara anonym såklart.
    Men kan nog bero lite på hur aktiv man är. Ju fler trådar man skriver i och vilka trådar så tror jag fler män skickar PM.
    Men det är min teori. ;)
  • Anonym (fanny)
    Lahall skrev 2020-03-11 09:14:28 följande:

    Men kan nog bero lite på hur aktiv man är. Ju fler trådar man skriver i och vilka trådar så tror jag fler män skickar PM.

    Men det är min teori. ;)


    Vad vet du om hur aktiv jag är? Eller vilka andra plattformar jag hänger på? Nej, både online och i verkligheten, hänger det på moral och attityd.
  • Anonym (???)
    Lahall skrev 2020-03-09 12:51:51 följande:
    Är man anonym sänder man ju ut att man inte vill ;)
    Va? Så du menar att är man inte anonym så är det = fritt fram att skicka pm till höger och vänster? Det var ett märkligt sätt att tänka, nytt för mig i af. 
  • Lahall
    Anonym (???) skrev 2020-03-11 19:12:31 följande:
    Va? Så du menar att är man inte anonym så är det = fritt fram att skicka pm till höger och vänster? Det var ett märkligt sätt att tänka, nytt för mig i af. 
    Vart skrev jag att det var fritt fram att skicka pm till höger och vänster?
  • Lahall
    Anonym (fanny) skrev 2020-03-11 18:49:48 följande:
    Vad vet du om hur aktiv jag är? Eller vilka andra plattformar jag hänger på? Nej, både online och i verkligheten, hänger det på moral och attityd.
    Det var inte så jag mena.
    Om du är aktiv och inte är anonym tror jag det är större chans/risk att man får privata PM. Skulle man bara vara inne och titta och aldrig skriva så skulle man inte synas i forums flödena.
  • Anonym (Man, 40)

    En intressant fråga är ju: vill ni ha pm? : )

    (Ja, jag fattar att det beror på vad som står i dem...)

  • jos79

    Får inga alls här av varken män eller kvinnor så svaret blir noll eller möjligtvis ett pm i månaden.

  • Anonym (Frk M)

    När jag inte skrev anonymt eller la upp bilder anonymt kanske 10-30 pm (meddelanden) om dagen...

    Gissa varför jag numera är anonym...

  • Anonym (Sorry)
    Anonym (Frk M) skrev 2020-03-16 12:30:50 följande:

    När jag inte skrev anonymt eller la upp bilder anonymt kanske 10-30 pm (meddelanden) om dagen...

    Gissa varför jag numera är anonym...


    Med tanke på din anonyma nick så är var jag nog en av dom.
Svar på tråden Hur många pm om dagen får ni kvinnor ifrån män?