• Anonym (Anonymm)

    Är jag gravid?

    Hej jag och min pojkvän har varit tillsammans i en månad snart och har då haft sex ett antal gånger. Vi har haft sex utan kondom, då jag har p spiral, fick för mej för två veckor sen mitt i natten att jag kanske ändå skulle kunna va gravid, så har googlat runt o hittat massa fall där kvinnan blivit gravid trotts spiral. Var sedan under den veckan yr på morgonen. Brukar kunna bli det när jag går upp tidigare än jag brukar, vilket jag gjorde då (pga praktik) sen pratade jag med mina kompisar om detta o dom sa att dom inte tror jag är det. Så släppte de i ca en vecka. I tisdags vaknade jag och min mage var väldigt svullen o är fortfarande det i skrivande stund. Och igår hade jag "problem" med att jag kände mej kissnödig hela tiden men de kom ofta inget, märke sen under kvällen att det var blod i toan när jag hade kissat, tilläggas kan ju också att det svider när jag kissar. Så min fråga är: Kan detta vara graviditets symptom trotts p spiral eller är detta en urinvägsinfektion / njursten?

  • Svar på tråden Är jag gravid?
  • Anonym (V.c)

    Sveda när man kissar, problem att kissa och blod i urinen är inte graviditetssymptom. Det är tecken på urininfektion och kanske tom njurbäckeninflammation. Du bör söka hjälp.

  • Anonym (.)

    Tror även dina symptom stämmer in på klamydia. Kanske är läge att testa dig för det också.

  • Anonym (Men ge er!)

    Men hur ska vi kunna veta om du är gravid eller inte???

    Tror du vi är synska?

    Köpa ett test kanske vore en bättre idé?

Svar på tråden Är jag gravid?