• Anonym (Anonym)

    Hjälp tack

    Hej!

    Jag har ett litet dilemma som jag skulle uppskatta om jag fick hjälp med. Det är såhär att för ca en månad sen så började jag med p piller just pga att jag länge haft problem med kraftig mensvärk. Men jag glömde att ta ett piller runt tiden som jag förmodar att jag skulle haft ÄL, lite mer än en vecka sen, och dagen efter så hade jag och min kille oskyddat sex. Men jag tänkte inte så mycket mer på det och tog mina p piller och sockerpiller som vanligt. Dom första dagarna av min mens så blödde jag nästan inget bara ?brunt? vilket inte är likt mig, men antog att det bara var pga av p pillerna som ja börjat på eller ngt.

    Efter att ha tagit sockerpiller i 4 av 7 dagar så fick jag plötsligt jättemycket smärtor i magen(vilket jag inte heller brukar få utan bara i ryggen) och mådde jätteilla. Kallsvettades och kunde knappt gå så låg i min säng hela kvällen. När jag senare gick på toa (igår alltså samma dag som jag mådde dåligt) så var det massa blod men även en stor ?klump? på ca 5cm som påminde om typ en slämhinne liknande sak. Har haft ont i magen sedan dess och är jätte förvirrad. Vet att ett p piller inte skyddar om man missar att ta de i 36 timmar o ja missade i 48. Kan jag ha blivit gravid och fått ett väldigt tidigt missfall eller är det bara en bit av slämhinnan? vad annars kan det vara? Är inte så bildad om just hur detta fungerar så skulle verkligen behöva hjälp.

    Skulle bli jättetacksam för svar för är som sagt väldigt förvirrad.

Svar på tråden Hjälp tack