Anonym (Skäms) skrev 2020-03-28 17:59:16 följande:
Jag äter alltid frukost ca 10 min efter att jag vaknat.
Äter nyttig och bra mat alltså ingen skräpmat och snabba kolhydrater och socker. Ser till att dricka 2 liter vatten per dag och alkohol dricker jag 1 gång varannan månad om ens det.
Röker inte heller.
Tog bort mandlarna för att jag var ofta sjuk och fick hål i mandlarna där det samlades skit och började sista halvår hosta upp såna vita klumpar och fick dem då bortopererade.
Men jag känner från näsan ner i svalget baktill som typ slem eller något tjock som aldrig försvinner hur mycket jag ön harklar, sväljer hårt och dricker. Jag vet intr om det är det kanske....
Men det är så jobbigt. Jag är så petig med hygien och utseendet och vill alltid vars fräsch. Men sen detta här, jag skäms. Mim sambo har märkt av det. Min väninna sa att hon inte känner något. Mim mamma sa att det sitter u mitt huvud bara
Man kan få sådana små vita klumpar fast man inte har halsmandlar, inte i samma utsträckning men om du haft problem med sådana tidigare så är det mycket möjligt att du har några små fast i ojämnheter bak i svalget. Även bara ett par små kan lukta apa.
Men det är nog bra att fråga någon du litar på som verkligen är helt ärlig så att det faktiskt inte är något som bara sitter i ditt eget huvud