• Anonym (Berglund)

    Kvinna med tuttbilder

    Det här är mest för att få höra andras åsikter. Själv är jag lite kluven.

    Kvinnan är med på en av de stora datingsidorna.
    Första bilden, tagen uppifrån så man ser ner i hennes bikiniurringning. Hon har stora bröst.
    Resten av bilderna är "vanliga", vardagsbilder.
    Sen, BOOM! 
    En bild som förmodligen är tagen av ett proffs, i studio förmodligen.
    Hon har nåt glittrigt på huden och det hon har på sig... tuttarna nästan ramlar ur Skrattande

    Jag vet inte varför jag är kluven. Hon ser ut som en vanlig kvinna, tror hennes profil är seriös, och inte fejk.
    Men skulle jag vilja dejta en kvinna som gillar att visa upp sig så?
    Jag har inget emot det heller, hon är jättefin.
    Ändå...

  • Svar på tråden Kvinna med tuttbilder
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (Berglund) skrev 2020-03-13 08:56:18 följande:

    Det här är mest för att få höra andras åsikter. Själv är jag lite kluven.

    Kvinnan är med på en av de stora datingsidorna.

    Första bilden, tagen uppifrån så man ser ner i hennes bikiniurringning. Hon har stora bröst.

    Resten av bilderna är "vanliga", vardagsbilder.

    Sen, BOOM! 

    En bild som förmodligen är tagen av ett proffs, i studio förmodligen.

    Hon har nåt glittrigt på huden och det hon har på sig... tuttarna nästan ramlar ur 

    Jag vet inte varför jag är kluven. Hon ser ut som en vanlig kvinna, tror hennes profil är seriös, och inte fejk.

    Men skulle jag vilja dejta en kvinna som gillar att visa upp sig så?

    Jag har inget emot det heller, hon är jättefin.

    Ändå...


    Vad är problemet?
  • Anonym (D)

    Jag hade nog tänkt att en kvinna som visar såna bilder är väldigt mån om att bli uppskattad för sitt utseende. Det behöver givetvis inte säga något om personligheten men jag hade varit uppmärksam på om hon verkar ytlig i övrigt.

  • Anonym (Berglund)
    Anonym (D) skrev 2020-03-13 09:17:52 följande:

    Jag hade nog tänkt att en kvinna som visar såna bilder är väldigt mån om att bli uppskattad för sitt utseende. Det behöver givetvis inte säga något om personligheten men jag hade varit uppmärksam på om hon verkar ytlig i övrigt.


    Exakt. Du fångade det på pricken, är därför jag är lite kluven.Glad
  • Nicke989

    Det är ändå hur en person är IRL som betyder något. Om du tycker hon är lockande så försök få till en träff med henne. Ge henne chansen. Det finns väl inte så mycket att förlora? Eller har du en kö på tre dussin kvinnor som vill dejta dig och det är svårt för dig att hinna med alla?

  • Anonym (Berglund)
    Sandrasöt88 skrev 2020-03-13 08:57:22 följande:

    Du låter avundsjuk.


    Det är jag nog, lite grann.
  • Anonym (Berglund)
    Nicke989 skrev 2020-03-13 09:29:11 följande:

    Det är ändå hur en person är IRL som betyder något. Om du tycker hon är lockande så försök få till en träff med henne. Ge henne chansen. Det finns väl inte så mycket att förlora? Eller har du en kö på tre dussin kvinnor som vill dejta dig och det är svårt för dig att hinna med alla?


    I wish.
    Det är bara ett dussin just nu.
Svar på tråden Kvinna med tuttbilder