• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-05 07:11:32 följande:
    God morgon :) Vi har nyss klivit upp också, inte lika dötrött som igår så det känns bra.
    Morrn, morrn! Skönt att inte vara lika trött som igår. .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2021-09-05 07:24:43 följande:

I'm da shit!

Haha of course you are :D
    Freddie K skrev 2021-09-05 07:14:33 följande:
    Ja man orkar så mycket mer under dagen. Vet inte vad det var igår. Sen somnade jag stenhårt vid läggningen men klev upp ett par timmar till ändå.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-05 07:27:29 följande:
    Haha of course you are :D
    Freddie K skrev 2021-09-05 07:14:33 följande:
    Ja man orkar så mycket mer under dagen. Vet inte vad det var igår. Sen somnade jag stenhårt vid läggningen men klev upp ett par timmar till ändå.
    Ojdå. Ja, söndagar kan vara lite knepiga faktiskt. Tycker helgerna går åt mycket till att bara vila nu för tiden. Lite tråkigt blir det i länden, men det kanske behövs?
  • Freddie K
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2021-09-05 07:24:43 följande:

I'm da shit!

Hörru, Marjasin. Tagga ner! Stör mig inte nu när jag håller på att vakna!
  • Anonym (Allmighty Torsten)
    Freddie K skrev 2021-09-05 07:32:44 följande:
    Hörru, Marjasin. Tagga ner! Stör mig inte nu när jag håller på att vakna!
    You ain't got nuthin on me, punk!
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-09-05 07:30:55 följande:
    Ojdå. Ja, söndagar kan vara lite knepiga faktiskt. Tycker helgerna går åt mycket till att bara vila nu för tiden. Lite tråkigt blir det i länden, men det kanske behövs?
    Ja jag resonerar som så att om man är så där himla trött, man bara känner för att vila osv, ja då behöver nog kroppen eller hjärnan det också. Bra att lyssna på kroppens signaler. Man kan inte alltid gå på i hundra knyckar :)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-05 07:36:06 följande:
    Ja jag resonerar som så att om man är så där himla trött, man bara känner för att vila osv, ja då behöver nog kroppen eller hjärnan det också. Bra att lyssna på kroppens signaler. Man kan inte alltid gå på i hundra knyckar :)
    Nej, det är ju sant. Bra att du har den insikten. Man måste lyssna på kroppen!
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-09-05 07:37:29 följande:
    Nej, det är ju sant. Bra att du har den insikten. Man måste lyssna på kroppen!
    Det är inte lika lätt alltid att komma ihåg ;) Jag har en utbrändhet i bagaget från 2013 och framåt, det kommer nog fortsätta göra mig lite lite mindre stresstålig än innan ett bra tag framåt men jag tror huvudsaken är att ägna sig åt aktiviteter som inte göder på det, t ex ett jobb med mindre stress. Man är ändå på jobbet åtta timmar om dagen på en heltid, nio egentligen om man räknar med lunchen. Det blir inte mycket fritid kvar av det när man räknar bort det som bara försvinner i luften, som restid till jobbet osv.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-05 07:53:11 följande:
    Det är inte lika lätt alltid att komma ihåg ;) Jag har en utbrändhet i bagaget från 2013 och framåt, det kommer nog fortsätta göra mig lite lite mindre stresstålig än innan ett bra tag framåt men jag tror huvudsaken är att ägna sig åt aktiviteter som inte göder på det, t ex ett jobb med mindre stress. Man är ändå på jobbet åtta timmar om dagen på en heltid, nio egentligen om man räknar med lunchen. Det blir inte mycket fritid kvar av det när man räknar bort det som bara försvinner i luften, som restid till jobbet osv.
    Nej, det har du ju rätt i. Man har inte mycket fritid. Det är som jag när jag kommer hem från jobbet. Det är bara att ta något att äta, sen ska man typ gå och lägga sig. Så trist ju.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.