• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-09-05 07:55:27 följande:
    Nej, det har du ju rätt i. Man har inte mycket fritid. Det är som jag när jag kommer hem från jobbet. Det är bara att ta något att äta, sen ska man typ gå och lägga sig. Så trist ju.
    Ja! Och så vill jag inte leva mitt liv heller, så jag kommer att jobba deltid när jag återgår till min arbetsplats.

Kaffe kan väcka en på flera sätt. Antingen kan man dricka det, eller så kan man (som jag nyss gjorde) spilla ut en hel kopp över bord, golv, stol och andra möbler.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-05 08:21:46 följande:
    Ja! Och så vill jag inte leva mitt liv heller, så jag kommer att jobba deltid när jag återgår till min arbetsplats.

Kaffe kan väcka en på flera sätt. Antingen kan man dricka det, eller så kan man (som jag nyss gjorde) spilla ut en hel kopp över bord, golv, stol och andra möbler.
    Jo, det förstår jag. Man måste ju ha lite fritid med.

Åh, nej! Det var ju inte bra. 
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-09-05 08:29:22 följande:
    Jo, det förstår jag. Man måste ju ha lite fritid med.

Åh, nej! Det var ju inte bra. 
    Nej det blev inte så himla bra med kaffet... Men jag är iaf ombytt för dagen redan x) Ska ta fram frukost snart och sen ta med sonen till en lekplats.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-05 08:42:21 följande:
    Nej det blev inte så himla bra med kaffet... Men jag är iaf ombytt för dagen redan x) Ska ta fram frukost snart och sen ta med sonen till en lekplats.
    Ok, det låter härligt. Det är ganska bra väder ute i alla fall som det ser ut.

Viktigt att spendera tid med den lilla knodden. De växer ju upp så snabbt. Nu önskar jag att jag hade barn. :s.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-09-05 08:44:41 följande:
    Ok, det låter härligt. Det är ganska bra väder ute i alla fall som det ser ut.

Viktigt att spendera tid med den lilla knodden. De växer ju upp så snabbt. Nu önskar jag att jag hade barn. :s.
    Ja solen skiner underbart varmt :) Det sägs att september ska bli varmare än augusti, det blir ju jättebra :D

Aww, men det är inte för sent för dig än tänker jag :) Jag försöker ta vara på så mycket tid som möjligt, njuta av allt det fina.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-05 08:48:36 följande:
    Ja solen skiner underbart varmt :) Det sägs att september ska bli varmare än augusti, det blir ju jättebra :D

Aww, men det är inte för sent för dig än tänker jag :) Jag försöker ta vara på så mycket tid som möjligt, njuta av allt det fina.
    Jo, det har ju varit ganska varmt det senaste.

Nej, än är det ju inte för sent. Får ju tänka positivt.
  • Freddie K

Alltså, det går ju inte att kolla på fotboll när Hanna Marklund kommenterar. Hon pajar ju allt!

• Freddie K

He shoots and he scores. Gooooooal!

Jag kom på att jag har en berättelse färdig. I alla fall första delen. Det blev jag lycklig av! .

Svar på tråden Här är vi alla vänner.