• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80

Den var bra! :) God morgon. Underbar dimma ute idag, det känns som en bra start på dagen. Jag tror det går bra ikväll, har iofs inte sett filmen men du länkar väl sen när den är ute hoppas jag? Iaf i pm :)

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-10-29 08:08:56 följande:

Den var bra! :) God morgon. Underbar dimma ute idag, det känns som en bra start på dagen. Jag tror det går bra ikväll, har iofs inte sett filmen men du länkar väl sen när den är ute hoppas jag? Iaf i pm :)

God morgon! Javisst var den? . Här är det ingen dimma, men bara mörkt. ja, det kommer gå bra ikväll. Blir en lång dag bara. Självklart länkar jag den sen. .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Ljudet är lite dåligt på filmen, men det var någon på Kulturnatta som skulle förbättra ljudet. Den står under kategorin "komedi", men jag vet inte hur rolig den är. Jag sitter ju bara och pratar om Torsten.

• Mortiscia80

Oj, jag gjorde inlägg 11000 utan att ens tänka på det :D Vilken långlivad tråd! Grattis till det också!

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-10-29 08:16:01 följande:

Ljudet är lite dåligt på filmen, men det var någon på Kulturnatta som skulle förbättra ljudet. Den står under kategorin "komedi", men jag vet inte hur rolig den är. Jag sitter ju bara och pratar om Torsten.

Jag har också en känsla av att det går under komedi :) Allt måste inte vara så man skrattar rakt ut för att vara roligt.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-10-29 08:16:32 följande:

Oj, jag gjorde inlägg 11000 utan att ens tänka på det :D Vilken långlivad tråd! Grattis till det också!

Jag såg det nu. Grattis till dig och oss. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-10-29 08:17:11 följande:
    Jag har också en känsla av att det går under komedi :) Allt måste inte vara så man skrattar rakt ut för att vara roligt.
    Nej, det är sant, men jag tycker att mitt koncept är originellt, i alla fall. Vem hade annars kommit på att göra en film om en dammråtta? Jag jobbar redan på nästa film med Torsten. Den är i princip klar, men det är några få detaljer kvar.
  • Freddie K

Vad sägs om den här då? Jag är inte religiös, men blir nästan det när jag hör den här.

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-10-29 08:22:29 följande:

Vad sägs om den här då? Jag är inte religiös, men blir nästan det när jag hör den här.

Ja den var härlig! :) Apropå religiösa upplevelser kring musik så kan jag bara säga en sak: Josh Groban. Första gången jag hörde honom sjunga var som att höra en ängels röst. Jag tror det var "You raise me up" dessutom. En väldigt mäktig upplevelse, och då var det ändå på TV och inte ens live.
    Freddie K skrev 2021-10-29 08:19:39 följande:
    Nej, det är sant, men jag tycker att mitt koncept är originellt, i alla fall. Vem hade annars kommit på att göra en film om en dammråtta? Jag jobbar redan på nästa film med Torsten. Den är i princip klar, men det är några få detaljer kvar.
    Bra :D Kanske nästa års bidrag?
    Freddie K skrev 2021-10-29 08:17:35 följande:
    Jag såg det nu. Grattis till dig och oss. .
    Haha tack :D

Svar på tråden Här är vi alla vänner.