• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-10-30 08:46:00 följande:
    Verkade de andra tycka om filmen? :) Och hur gick det med festen?
    Dem älskade den! Jag fick nästan stående ovationer! . Festen gick bra, men jag kände mig bara lite ensam och malplacerad och de är ju ändå "mitt folk".
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-10-30 08:50:54 följande:
    Dem älskade den! Jag fick nästan stående ovationer! . Festen gick bra, men jag kände mig bara lite ensam och malplacerad och de är ju ändå "mitt folk".
    Åh så roligt, grattis igen! :D

Det kan kännas jobbigt med påtvingat umgänge så där, kan vara svårt att känna att man faktiskt får säga nej också, men nu är det iaf över :)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-10-30 08:51:58 följande:
    Åh så roligt, grattis igen! :D

Det kan kännas jobbigt med påtvingat umgänge så där, kan vara svårt att känna att man faktiskt får säga nej också, men nu är det iaf över :)
    Ja, precis. Dessutom vill jag kunna se de som enbart arbetskollegor. Blir lite svårt om man ska umgås utanför jobbet så, även om detta var på arbetstid, men....
  • Freddie K

Fast det var en scen vi inte fick med i filmen såg jag igår. En scen som jag gärna skulle haft med, men den kom som bloopers istället. . Sen såg jag en jätterolig film som heter:" Cuckoo". Håll utkik efter den. det är en nederländsk film.

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-10-30 09:01:31 följande:

Fast det var en scen vi inte fick med i filmen såg jag igår. En scen som jag gärna skulle haft med, men den kom som bloopers istället. . Sen såg jag en jätterolig film som heter:" Cuckoo". Håll utkik efter den. det är en nederländsk film.

Ok, tack för tipset! :)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-10-30 10:14:54 följande:
    Ok, tack för tipset! :)
    Den var riktigt rolig faktiskt! . Sen fick vi se några filmer med som jag inte tyckte hade mycket substans i, men de var välgjorda, men jag förstod de helt enkelt inte. :s.
  • Freddie K

Ja, nu är Torsten mallig i alla fall. :s. Jag funderar på att skriva en faktabok om dammråttor. Skulle det vara något? .

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-10-30 10:23:48 följande:

Ja, nu är Torsten mallig i alla fall. :s. Jag funderar på att skriva en faktabok om dammråttor. Skulle det vara något? .

Haha kan tänka mig det! :D Ja varför inte, som en barnbok tänker jag isf. Fin idé!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-10-30 10:37:56 följande:
    Haha kan tänka mig det! :D Ja varför inte, som en barnbok tänker jag isf. Fin idé!
    Jo, precis. Jag tänkte ju att jag har ju redan tagit det över gränsen, så varför inte fortsätta? .
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-10-30 10:43:12 följande:
    Jo, precis. Jag tänkte ju att jag har ju redan tagit det över gränsen, så varför inte fortsätta? .
    Exakt :) Och med en film i bakfickan får du ytterligare ett säljargument inför ett förlag.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.