Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Mortiscia80 skrev 2021-08-30 16:42:10 följande:
    Smart försäljningsknep! :)
    Tack! . Jag kom på det alldeles själv, hihi. Ska utnyttja mitt lilla kontaktnät med som jag har. Börja på den varma marknaden, som det heter, med familj och vänner. Sen får jag helt enkelt se hur det kommer att gå, men jag är optimistisk. .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

En annan novell som jag har som jag vurmar för heter: " På skohyllan". Det är också en kortnovell om ett par gympaskor, finskor och ett par tofflor som lever sitt liv på skohyllan. Den är rätt kul faktiskt. Ska försöka ge ut den med. .

• Freddie K

Jag måste berätta en pinsam grej som hände idag. Jag frågade min kollega om hon hade någon mus över som fungerade. Hon och de andra som satt där började asgarva. Jag fattade inte varför först, men sen kom jag på hur dumt det lät. "Jag menade en datamus. Min har pajat", sa jag för att förtydliga mig, men då var det redan kört, haha!

• Freddie K

Jag har redan fått ett svar på min fan-fiction och då har jag bara lagt upp en sida än så länge, men jag har inte vågat kolla. :s.

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-31 15:52:35 följande:
    Haha ja där är du ja :D Hur har dagen varit?
    Haha, ja, här är jag! . Dagen har varit bra. Har kollat mer på tryckerier och bestämt mig för ett. Hur har din dag varit?
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-31 16:10:54 följande:
    Det var goda nyheter! :D Hoppas du får många exemplar sålda!

Ungefär lika händelselöst som igår men mindre dåligt samvete och lite tankeverksamhet iaf, man behöver ju planera saker ibland och inte bara "göra" varje dag.
    Tack. . Jag ska ge det ett försök i alla fall. .

Jo, man behöver ju planera emellanåt. Skönt att du inte har tagit ut dig fullständigt i alla fall. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-31 16:19:36 följande:
    Jag tror det kan vara så att denna konstanta isolering har gjort mig avtrubbad, så jag gått in i nåt slags mentalt viloläge.
    Jo, så kan det tyvärr vara. Hur länge till tror du att du kommer att vara isolerad då?
Svar på tråden Här är vi alla vänner.