• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Alltså, Västtrafiks reseplanerare är ju helt värdelös! Jag söker på att åka från punkt A till punkt B, men den visar bara från Punkt A! Jag vill ju kunna se hela resan med byte och allt!

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Jag har snöat in på kärlekslåtar! Skäms. Just nu spelas: UB40-Can't help falling in love with you.

• Antigone

Mortiscia80: En sommarstuga låter som en jättebra idé Skrattande Tänk vad mysigt att åka dit och bo i stugan och träffa vännerna samtidigt!

• Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-08-08 17:33:54 följande:

Mortiscia80: En sommarstuga låter som en jättebra idé Skrattande Tänk vad mysigt att åka dit och bo i stugan och träffa vännerna samtidigt!

Ja jag menar det! :) Just nu måste vi förlita oss på vänliga kompisar men det kan man ju inte göra varje sommar, plus att det är mysigt att ha något eget där man bara kan landa och vara sig själv. Annars måste man ju bo på något slags hotell och även de billigaste kostar ett par tusen för en vecka.
  • Freddie K

Jag håller på med ett nytt bokprojekt. Berättelsen heter:" Emma ängel och är en sann historia. Den är väldigt känslomässigt dränerande!

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-08-09 08:30:56 följande:

Jag håller på med ett nytt bokprojekt. Berättelsen heter:" Emma ängel och är en sann historia. Den är väldigt känslomässigt dränerande!

Vad handlar det om?
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-08-09 20:46:54 följande:
    Vad handlar det om?
    Jag kan ta det på pm. Det är lite känsligt! Skäms
  • Freddie K

*Vaknar upp till:* Lejonkungen-Hakuna matata.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.