• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-08-20 14:34:58 följande:

Sitter med en varm choklad och kollar på Pistvakt. Ibland har man det gött! .

Ja det lät som en riktigt bra dag! :D
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-08-20 14:57:56 följande:
    Jodå. Det saknas bara lite sällskap. Skäms
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-08-20 14:57:56 följande:
    Lite jobbigt med norrländskan bara! Haha.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-08-20 15:13:22 följande:
    Meh! :D 
    Haha! Det är ju det. Det liksom skär i öronen efter ett tag. Tror jag har sett 15 avsnitt av den pärskans Pistvakt. Tungan ute
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-08-20 15:13:22 följande:
    Meh! :D 
    Du vet hon Hanna Marklund? Fotbollsexperten? Henne klarar jag verkligen inte av med sin breda norrländska! Fast å andra sidan, Lena Sundqvist, hockeyexperten. Hon låter rätt sexig faktiskt. Konstigt det där för hon pratar ju med norrländska!
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-08-20 15:19:52 följande:
    Du vet hon Hanna Marklund? Fotbollsexperten? Henne klarar jag verkligen inte av med sin breda norrländska! Fast å andra sidan, Lena Sundqvist, hockeyexperten. Hon låter rätt sexig faktiskt. Konstigt det där för hon pratar ju med norrländska!
    Har tyvärr inte hört nån av dem! Beror dels på att jag inte kollar sportkommentatorer, dels på att jag inte ser på tv.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-08-20 15:24:42 följande:
    Har tyvärr inte hört nån av dem! Beror dels på att jag inte kollar sportkommentatorer, dels på att jag inte ser på tv.
    Aha, ok. Det slog mig bara att det kan låta så olika. Jag kollar inte heller på tv nu. Har inte gjort det på fyra månader nu, tror jag.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-08-20 15:26:35 följande:
    Aha, ok. Det slog mig bara att det kan låta så olika. Jag kollar inte heller på tv nu. Har inte gjort det på fyra månader nu, tror jag.
    Jag brukar titta när jag är sjuk. Förut hade vi abonnemang för att ha barnkanaler och då följde en massa andra med också men nu har jag ett basutbud så vi får se hur det blir.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-08-20 15:29:35 följande:
    Jag brukar titta när jag är sjuk. Förut hade vi abonnemang för att ha barnkanaler och då följde en massa andra med också men nu har jag ett basutbud så vi får se hur det blir.
    Jo, men det går aldrig något bra på tv ändå. Jag känner att jag klarar mig utan i alla fall så nu står tv:n och samlar damm. :s.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.