Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Visst är det ett litet reaggebeat i Gyllene Tider-När vi två blir en? Om man lyssnar noga?

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2021-09-28 17:18:07 följande:

I feel like belting! I need a good belting song!

Testa: House Of Pain-Jump Around. :-P.
  • Freddie K

Haha! Jag såg något roligt på nyheterna. Det var en dansk konstnär som hade fått en halv miljon danska kronor för att ställa ut ett verk som heter:"Take the money and run". Det var ett konstverk med inramade sedlar, men när de fick konstverket så saknades pengarna och det var det som var konstverket, enligt konstnären, haha.

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-28 18:40:17 följande:
    Haha!! :D

Ikväll blev det schnitzel förresten ;) Dubbelpanerad. The only way to go. Men jag föredrar de tunnare skivorna, de är som godis! :D
    Mumsigt! . Jag älskar schnitzel! 

Välkommen tillbaka, får jag väl säga med. Glad
  • Freddie K

*Vaknar till:* Junior Kelly-If love so nice.

Känner mig lite kärlekskrank faktiskt. :s.

• Freddie K

Tänk att jag är avundsjuk på min dammråtta. :s.

• Freddie K

Dj Torsten is playing: Lady Saw-Still Convinced.

• Freddie K

Undrar hur lång tid det skulle ta att räkna varenda sandkorn i Sahara öknen?

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-30 18:08:17 följande:
    Tack :) Idag blev det gryta, det är så otroligt gott! :D Tog just sista tuggan.

Allt bra?
    Vad gott! .

Jodå, allt är väl ok. Hur är det själv?
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-10-01 09:35:08 följande:
    Det är helt ok egentligen :) Vissa saker går till o med riktigt bra! Det har krånglat kring arvet efter farsan men hans sambo verkar äntligen ha fattat att hon inte har rätt att leva på hans besparingar längre... Det har varit en stor källa till sömnlöshet för min del, så nu kanske det äntligen kan ordna upp sig.

Ser fram emot helgen också! :) Ikväll har jag och maken myskväll då vi ser på film och äter godsaker, sedan ska vi börja med storkok på helgerna och försöka baka lite oftare. Dessutom försöker vi ha utflykter i naturen om helgerna, om vädret tillåter. Så det finns mycket att glädjas åt!
    Det låter ju toppen. Vad glad jag blir! Skönt att det går framåt liksom. Här rullar det på som vanligt. Det blir lite tråkigt ibland i och med att det inte händer så mycket, men det är rätt skönt också. Min bok går det framåt med också så det är kul. Ska se om jag hinner skicka in den till tryckeriet idag. Det har varit så mycket smådetaljer kring den som gjort att det har dragit ut lite på tiden, men snart finns den ute i alla fall! .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.