Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
"Här kommer Piff och Puff, är språng nu. Här kommer Piff och Puff, varje gång nu". *Ylar*.
Jag tycker att Love Antells tolkning av Carolas "Tommy tycker om mig" är helt fantastisk! *drar upp ljudet på mediaspelaren och lyfter upp Torsten, ylandes*
Jag tycker att Love Antells tolkning av Carolas "Tommy tycker om mig" är helt fantastisk! *drar upp ljudet på mediaspelaren och lyfter upp Torsten, ylandes*
"Those who wish to follw me, I welcome with my hand!" *Ylar*.
"Those who wish to follw me, I welcome with my hand!" *Ylar*.
Jag kommer lägga upp berättelsen om Kajsa Bäver på BoD snart. Det är bara fem delar och väldigt korta. Den kommer att kosta 19 kronor.
.
Jobbigt när medicinerna går ut i apodosen och man måste förlänga de.
Jag kommer lägga upp berättelsen om Kajsa Bäver på BoD snart. Det är bara fem delar och väldigt korta. Den kommer att kosta 19 kronor.
.
Nu ska jag kila iväg till affären på jakt efter lite (mycket) godis 🍭🍫🍬 Trevlig helg på er! 🥳