• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Ingenpsykolog

*kånkar in en säng, lagom stor för Torsten*
    Jag tycker att vi ska pyssla om Torsten lite extra nu när han har (haft) det så jobbigt. Jag ställer den sköna sängen här i hörnet, så kan han ligga bekvämt och hålla koll på oss. Vi ska vara rädda om vår gulliga maskot 🥰🥰🐀🐁

*Ställer fram ett bord bredvid sängen, och placerar en gigantisk ostbricka på det*

• Anonym (Trevlig)
    Ingenpsykolog skrev 2023-01-28 20:54:46 följande:
    Jag tycker att vi ska pyssla om Torsten lite extra nu när han har (haft) det så jobbigt. Jag ställer den sköna sängen här i hörnet, så kan han ligga bekvämt och hålla koll på oss. Vi ska vara rädda om vår gulliga maskot 🥰🥰🐀🐁

*Ställer fram ett bord bredvid sängen, och placerar en gigantisk ostbricka på det*
    Du är väldigt omtänksam 
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-01-28 17:11:43 följande:
    Douglas visade sig vara en haj och vi ringde sjöräddningen. Sedan funderade vi över om Torsten orkade med mer sällskap, det var en känslig tid för honom.

Jag var nere och skulle också isolera mig men sedan skrev Freddie en Håkan Hellström-ish text om kärlek på spårvagnen. Därför misslyckades pausen. 
    Sorry om jag förstörde din paus. Skäms
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Allmighty Torsten)
    Ingenpsykolog skrev 2023-01-28 20:54:46 följande:

*Hoppa upp i knät på och spinner* .
  • Ingenpsykolog
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2023-01-29 05:58:59 följande:
    *Hoppa upp i knät på och spinner* .
    *gosar och vyssjar Torsten i famnen och sjunger en vaggvisa*
    *bäddar ner Torsten i den nya sängen och stoppar om honom ordentligt* Sov gott Torsten. 💕💕
  • Anonym (Allmighty Torsten)
    Ingenpsykolog skrev 2023-01-30 03:13:29 följande:
    *gosar och vyssjar Torsten i famnen och sjunger en vaggvisa*
    *bäddar ner Torsten i den nya sängen och stoppar om honom ordentligt* Sov gott Torsten. 💕💕
    Njuter och somnar ganska på en gång. {#emotions_dlg.flower}
  • Freddie K

Jag sitter och funderar på vad indianen i min senaste novell om Jack, ska heta. Jag pendlar mellan Lazy-Joe och Crazy-Joe. Kan ju inte döpa honom till Larry, liksom. Har ni några andra förslag?

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2023-01-30 06:41:09 följande:

Jag sitter och funderar på vad indianen i min senaste novell om Jack, ska heta. Jag pendlar mellan Lazy-Joe och Crazy-Joe. Kan ju inte döpa honom till Larry, liksom. Har ni några andra förslag?

De namnen låter mer som Cowboys för mig. Vet inte riktigt varför. Om de ska vara lite gammaldags indian-bok/ -film stuk, som de tidigare böckerna om Jack, känns namn av typen Skrattande Stenen, Viskande Trädet, Sjungande Bäcken mer passande. Men det är bara min känsla. Men just Sjungande Bäcken låter, för mig, mer som ett kvinnonamn. 🤔
  • Ingenpsykolog
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2023-01-30 05:39:38 följande:
    Njuter och somnar ganska på en gång. {#emotions_dlg.flower}
    Hoppas att du sovit gott Torsten. *fyller på ostbrickan vid sängen* 💕
Svar på tråden Här är vi alla vänner.