Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Mortiscia80 skrev 2021-11-22 20:31:04 följande:
    Jaså, på vilket sätt då?
    Nej, men typ, när jag är på jobbet så är jag så hög och det är fullt med folk och liv, men sen när jag kommer hem så är det bara jag. Det är lugnt och det känns som att gå in i ett vakuum. Jag kan bli väldigt deppad på kvällarna. :s.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Hej alla vänner och alla som jag inte känner. Vad är det som händer i dessa länder? Ta varandras händer och låt oss bli fränder, yo!

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-24 09:58:09 följande:

God morgon! Jag har upptäckt att jag sover uselt om jag är kall. Jag frös inte ens riktigt men kunde inte sova på två timmar inatt :s Till slut tog jag på mig en extra filt och somnade inom några minuter. Samma någon natt innan, då hade jag kalla fötter (tunna strumpor) och låg vaken en halvtimme, så snart jag hade varmare strumpor på mig somnade jag så gott. Är det inte bra märkligt hur man kan påverkas så mycket?

Morrn morrn. . Jo, lite kanske. Jag sover dåligt om det är för kallt eller för varmt. det ska vara lagom! Pm:a gärna om hur det gick igår kväll. Är nyfiken. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-24 10:06:39 följande:
    Och ändå sägs det att man ska ha 18 grader i sovrummet, då skulle jag ligga och huttra!

Ja just det ja! :D Skriver nu då.
    18 grader låter mycket. :s. Du får be din man värma dig. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-24 10:11:20 följande:
    Ja vi sover inte på det sättet kan man säga ;) Men just nu är det 22 grader i sovrummet och det räcker inte riktigt, vi har inte satt igång alla element än på det våningsplanet.
    Ok, vad tråkigt. :s. Hur varmt vill du ha det då?
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-24 10:14:42 följande:
    22 grader borde räcka, men 23 kanske. Sen får man ju se till att ha ett bra täcke, och där skulle jag kunna göra förbättringar.
    Ok, jo. Det finns väl såna värmetäcken väl?
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-24 10:35:39 följande:
    Jo, men just nu har jag snarare två filtar istället för täcke och överkast, så det är där problemet sitter :) Jag var ju tvungen att tvätta upp precis allt efter förra omgången med sjukdom.
    Ok, vad jobbigt! Köp ett riktigt bra duntäcke så håller du dig varm. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-24 10:43:58 följande:
    Haha det har jag :) Det räcker med vanliga täcken men just nu är det som sagt för lite med bara filtar. Duntäcke är däremot krångligt att tvätta, de tar sån plats i maskinen.
    Jo, det är väl sant. Tänkte inte på det. :s.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.