• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-08-11 07:47:57 följande:

Guten morgen! Tittar in en sväng, ledig idag :) Tar en kaffe nu och ska fundera på dagen sedan. Blir ev. ny gardinstång, lite städ så klart. Vet inte annars. Se en film? Skriva? Vi får se :) Ville mest visa att jag lever x)

She's alive! Tungan ute
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-08-11 08:04:34 följande:
    Jajjamänsan! :D
    Gött mos! Skrattande

Jag själv sitter och jobbar lite. Ska försöka installera Libre Office. Håll tummarna! 
  • Freddie K

Jag har lärt mig ett trick om hur man kan installera icke verifierade Windows appar. Jag hoppas bara att det funkar. 

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-08-11 08:05:47 följande:
    Gött mos! Skrattande

Jag själv sitter och jobbar lite. Ska försöka installera Libre Office. Håll tummarna! 
    Ja det gör jag så klart! :D Funderar på att köpa Scrivener, det verkar väldigt populärt. Men Word funkar ju bra det med.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-08-11 08:30:52 följande:
    Ja det gör jag så klart! :D Funderar på att köpa Scrivener, det verkar väldigt populärt. Men Word funkar ju bra det med.
    Jo, det funkar säkert också. Fast jag vill ha Libre Office. Tycker det är bra. Glad
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-08-11 08:38:54 följande:
    Jo, det funkar säkert också. Fast jag vill ha Libre Office. Tycker det är bra. Glad
    Jag har aldrig testat det. Vad skulle du säga är skillnaden mot Word? Det bästa med programmet liksom?
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-08-11 08:46:24 följande:
    Jag har aldrig testat det. Vad skulle du säga är skillnaden mot Word? Det bästa med programmet liksom?
    Jag vet inte riktigt vad skillnaden är mot Word, då jag aldrig har använt det programmet, men Libre Office är lätt att använda och innehåller allt det som jag behöver för att skriva i alla fall. 
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-08-11 08:59:35 följande:
    Jag vet inte riktigt vad skillnaden är mot Word, då jag aldrig har använt det programmet, men Libre Office är lätt att använda och innehåller allt det som jag behöver för att skriva i alla fall. 
    Ok :) Ja men det är bra att ha något man tycker funkar iaf.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-08-11 09:01:30 följande:
    Ok :) Ja men det är bra att ha något man tycker funkar iaf.
    Jo, precis. Glad

BRB. Ska testa att installera Libre Office nu. 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.