• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    fultextad användarhandbok skrev 2023-08-11 18:43:26 följande:

I dag har jag fortsatt att planera min kommande resa. Det är intressant och en hel del att tänka på, men jag gillar sådant. Lösa kondensproblem, hur man ska packa bäst och så. Hur är det med er, är ni sociala varelser eller trivs ni bäst allena? Jag gillar bägge delarna, andras tröstande ord och gemenskaper som kan uppstå. Samtidigt är jag ganska duktig på att finna gemenskap i ensamheten också, precis som uttrycktes av skribenten i inlägget ovan mitt förra. Ursäkta skrytet, jag är dålig på så många andra saker ändå, ibland kan man få lyfta fram andra sidor med. 

Jag trivs nog bäst själv, även om jag kan sakna att ha någon ibland, men tror att det är bäst om jag är på egen hand. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    fultextad användarhandbok skrev 2023-08-11 18:37:06 följande:
    Bli en hjälte, kämpa på. Jag ger dig lite hopp att luta dig tillbaka mot. Med mörker och kyla är jag väldigt bekant, det går att bli vän med dessa element och egenskaper, men du måste få ljus och värme någonstans ifrån. Tänd en eld och omfamna ljuset istället för att förbanna mörkret. 
    Tack för de fina orden. Glad{#emotions_dlg.flower}
  • fultextad användarhandbok
    Freddie K skrev 2023-08-11 20:31:40 följande:
    Jag trivs nog bäst själv, även om jag kan sakna att ha någon ibland, men tror att det är bäst om jag är på egen hand. 
    Tack för att du delade med dig. En del trivs mer ensamma än andra. Vi blandar och ger, både ensamhet och gemenskap i olika kombinationer.
    Freddie K skrev 2023-08-11 20:32:23 följande:
    Hoppas att du kan finna något litet hopp och styrka i dem.
  • Freddie K

Jag tänkte skriva en dikt.
    För det var min plikt.
    Men när jag började dikta.
    Så började jag svikta.
    Jag ville se allt i sin prakt. 
    Och jag gjorde allt i min makt.
    För att få sagt det jag ville ha sagt. 
    Men allt blev bara fel.
    Så nu sitter jag här med en hel tom A4 sida.
    Fy f*n så jag får slita. 

• Freddie K
    fultextad användarhandbok skrev 2023-08-11 22:04:11 följande:
    Tack för att du delade med dig. En del trivs mer ensamma än andra. Vi blandar och ger, både ensamhet och gemenskap i olika kombinationer.
    Freddie K skrev 2023-08-11 20:32:23 följande:
    Hoppas att du kan finna något litet hopp och styrka i dem.
    Tack för att du är så fin. GladSkäms
  • Anonym (Trevlig)
    Freddie K skrev 2023-08-11 13:08:52 följande:
    Det låter trevligt. Glad. Ja, det är synd. Hade gärna haft någon att promenera med.
    Det var skönt att ta en promenad i det soliga vädret
  • Anonym (Trevlig)
    fultextad användarhandbok skrev 2023-08-11 18:43:26 följande:

I dag har jag fortsatt att planera min kommande resa. Det är intressant och en hel del att tänka på, men jag gillar sådant. Lösa kondensproblem, hur man ska packa bäst och så. Hur är det med er, är ni sociala varelser eller trivs ni bäst allena? Jag gillar bägge delarna, andras tröstande ord och gemenskaper som kan uppstå. Samtidigt är jag ganska duktig på att finna gemenskap i ensamheten också, precis som uttrycktes av skribenten i inlägget ovan mitt förra. Ursäkta skrytet, jag är dålig på så många andra saker ändå, ibland kan man få lyfta fram andra sidor med. 

Jag trivs att vara själv ibland så därför har jag ingen pojkvän 
  • fultextad användarhandbok
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-08-12 20:06:51 följande:
    Jag trivs att vara själv ibland så därför har jag ingen pojkvän 
    Det kan jag förstå. Man behöver varken kompromissa eller hänge sig åt det.
  • Aniiee

Tadaima!

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Anonym (Trevlig)
    fultextad användarhandbok skrev 2023-08-12 20:10:19 följande:
    Det kan jag förstå. Man behöver varken kompromissa eller hänge sig åt det.
    Det är skönt att leva själv för då har man ingen att ta hänsyn till och det bästa av allt det är att toalettlocket alltid är nedfällt när man kommer in på toan
Svar på tråden Här är vi alla vänner.