Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
I dag har jag fortsatt att planera min kommande resa. Det är intressant och en hel del att tänka på, men jag gillar sådant. Lösa kondensproblem, hur man ska packa bäst och så. Hur är det med er, är ni sociala varelser eller trivs ni bäst allena? Jag gillar bägge delarna, andras tröstande ord och gemenskaper som kan uppstå. Samtidigt är jag ganska duktig på att finna gemenskap i ensamheten också, precis som uttrycktes av skribenten i inlägget ovan mitt förra. Ursäkta skrytet, jag är dålig på så många andra saker ändå, ibland kan man få lyfta fram andra sidor med.

Jag tänkte skriva en dikt.
För det var min plikt.
Men när jag började dikta.
Så började jag svikta.
Jag ville se allt i sin prakt.
Och jag gjorde allt i min makt.
För att få sagt det jag ville ha sagt.
Men allt blev bara fel.
Så nu sitter jag här med en hel tom A4 sida.
Fy f*n så jag får slita.

. Ja, det är synd. Hade gärna haft någon att promenera med.I dag har jag fortsatt att planera min kommande resa. Det är intressant och en hel del att tänka på, men jag gillar sådant. Lösa kondensproblem, hur man ska packa bäst och så. Hur är det med er, är ni sociala varelser eller trivs ni bäst allena? Jag gillar bägge delarna, andras tröstande ord och gemenskaper som kan uppstå. Samtidigt är jag ganska duktig på att finna gemenskap i ensamheten också, precis som uttrycktes av skribenten i inlägget ovan mitt förra. Ursäkta skrytet, jag är dålig på så många andra saker ändå, ibland kan man få lyfta fram andra sidor med.
Tadaima!