• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Idag kollade vi på film på jobbet. Vi gör det ibland. Vi såg Harley Quinn. Jag såg inte hela filmen, men jäklar vilken brutta! En sån tjej skulle man ha. Lite lagom störd så där. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Trevlig)

Trodde att jag skulle börja att jobba i morgon fast efter en titt i min kalender så såg jag att jag börjar att jobba först på onsdag så det blev en positiv överraskningGlad    

• Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-08-21 21:25:07 följande:

Trodde att jag skulle börja att jobba i morgon fast efter en titt i min kalender så såg jag att jag börjar att jobba först på onsdag så det blev en positiv överraskningGlad    

Så skönt med lite extra ledigt! Har du riktig, riktig tur så kanske du slipper regnet också, men det tror jag tyvärr inte med tanke på hur den här sommaren har sett ut 😅 Jag skickar en sol till dig och hoppas att den kommer fram! 🌞
  • Freddie K

Här är det inget nytt under solen. 

• Eurydike
    Freddie K skrev 2023-08-22 16:06:31 följande:

Här är det inget nytt under solen. 

Inte under stolen heller ????
  • Eurydike
    Eurydike skrev 2023-08-22 16:12:23 följande:
    ???? Skulle vara en stol 😅
  • Freddie K
    Haha, nej, inte det heller. Tungan ute.
  • Freddie K
    Hur går det för dig med allt då? 
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-08-21 22:10:05 följande:
    Så skönt med lite extra ledigt! Har du riktig, riktig tur så kanske du slipper regnet också, men det tror jag tyvärr inte med tanke på hur den här sommaren har sett ut 😅 Jag skickar en sol till dig och hoppas att den kommer fram! 🌞
    Det var skönt med den extra dagen som jag hade glömt bort. Jag slapp regn i dag och solen kom hit runt kl 10 så den tackar jag för😊 för då drog jag ut  i skogen och plockade svamp🍄.
    Kul att se dig här igen och hoppas att du mår bättre nu.
  • Anonym (Trevlig)

Fick ett samtal från min mormor för ett tag sedan och hon ville tala om att morfar som är 84 år har åkt i på sjukhuset och han har varit dålig ett längre tag men nu är det ännu värre så jag tror att han somnar in snart 

Svar på tråden Här är vi alla vänner.