• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

*Vaknar till:* Eek-A-Mouse-Ganja smugglin'

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Den här låten går ut till Eurydike. Mina tankar är med dig. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-09-01 15:59:52 följande:

Den här låten går ut till Eurydike. Mina tankar är med dig. 

Tack så mycket Freddie! Vilken fin och passande låt 😍 Begravningen blev jättefin och pappa skulle verkligen ha tyckt om den. Allt blev helt perfekt. Jag sov i princip inte på hela natten, men har småsovit när jag kom hem. Enda missödet var att jag råkade klanta mig och skadade fingret på toalettpappershållaren så jag började blöda. Kan något gå fel så gör det alltid det, i alla fall för mig. Men det var inte viktigt. Det viktiga var att begravningen blev så fin och värdig.
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-09-01 17:23:46 följande:

Eurydike ❤️

Tack RaYzLeR! Vad fin du är som tänker på mig ❤️

Begravningen blev jättefin och pappa skulle verkligen ha tyckt om den 🖤

• Anonym (Trevlig)

Jag tänker också på dig Eurydike så du får även en stor kram från migHjärta  

• Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-09-01 22:30:29 följande:

Jag tänker också på dig Eurydike så du får även en stor kram från migHjärta  

Stort tack till dig också och en bamsekram tillbaka! ❤️🤗

Det kändes verkligen bra att begravningen blev så fin och nu blir det lättare att gå vidare ✨
  • Anonym (Trevlig)

Fick ett samtal från min mormor som talade om att  cancern även har spridit till njurarna och är strålning  uteslutet på grund av hans höga ålder

• Aniiee
    Eurydike skrev 2023-09-01 22:48:29 följande:
    Stort tack till dig också och en bamsekram tillbaka! ❤️🤗

Det kändes verkligen bra att begravningen blev så fin och nu blir det lättare att gå vidare ✨
    Jag vet inte hur det är för dig, men för mig var det som att jag hade hållit andan från min mamma dog och begravningen var över. 
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-09-01 22:49:26 följande:

Fick ett samtal från min mormor som talade om att  cancern även har spridit till njurarna och är strålning  uteslutet på grund av hans höga ålder

Mycket tråkigt.
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.