• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-09-01 22:49:26 följande:

Fick ett samtal från min mormor som talade om att  cancern även har spridit till njurarna och är strålning  uteslutet på grund av hans höga ålder

Åh nej! Jag beklagar verkligen. Vad hemskt att cancern spridit sig att strålning är uteslutet på grund av hans ålder. Jag finner inga passande ord, mer än att det är väldigt tragiskt och att jag lider med dig och din mormor och morfar 😢
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-09-01 22:56:34 följande:
    Jag vet inte hur det är för dig, men för mig var det som att jag hade hållit andan från min mamma dog och begravningen var över. 
    Så sorgligt att höra att även du förlorat en förälder! Ja, det var en bra beskrivning. Det känns nog faktiskt som att jag har hållit andan och äntligen kan slappna av nu.
  • Freddie K

Brandvarnaren i hallen går igång när jag lagar mat i köket. Så irriterande!

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2023-09-02 13:29:31 följande:

Brandvarnaren i hallen går igång när jag lagar mat i köket. Så irriterande!

Sänk värmen.... =P
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Eurydike
    Enable0007 skrev 2023-09-02 19:00:54 följande:

EURYDIKE :

Beklagar ! Har tänkt på dig hela dagen igår :(

Tack så mycket! Det värmer verkligen! Begravningen blev väldigt fin och nu känner jag mig mer redo att gå vidare.
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-09-01 22:48:29 följande:
    Stort tack till dig också och en bamsekram tillbaka! ❤️🤗

Det kändes verkligen bra att begravningen blev så fin och nu blir det lättare att gå vidare ✨
    Tack goa Eurydike🙂

Ja det blir lättare att gå vidare när begravningen är över 
    Aniiee skrev 2023-09-01 22:56:54 följande:
    Mycket tråkigt.
    Ja mycket tråkigt.
    Eurydike skrev 2023-09-01 22:57:19 följande:
    Åh nej! Jag beklagar verkligen. Vad hemskt att cancern spridit sig att strålning är uteslutet på grund av hans ålder. Jag finner inga passande ord, mer än att det är väldigt tragiskt och att jag lider med dig och din mormor och morfar 😢
    Eurydike skrev 2023-09-01 22:57:19 följande:
    Han är 84 år så strålar dom han då kan han dö på kuppen.
    Mest synd är det om mormor efter som hon kommer att mista sin man

• Anonym (Trevlig)

Har varit ute på krogen och ätit gott och tagit några glas vin med syrran så nu är vi på väg hem till mig och syrran sitter och sover i bussen 

• Enable0007
    Eurydike skrev 2023-09-02 19:51:55 följande:
    Tack så mycket! Det värmer verkligen! Begravningen blev väldigt fin och nu känner jag mig mer redo att gå vidare.
    Kram livet ut ! (K)
  • Aniiee

Det låter som att den  här tråden kan behöva en kram

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.