• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • fultextad användarhandbok

Hej, förhoppningsvis har ni det bra. Jag bor i staden nu och arbetar, packar upp flaskor, säljer flaskor och säger saker som kolkytneljä och näkemiin och så där. Det är inget roligt arbete, men vem har sagt att arbeten ska vara det. Dessutom är det ju tillfälligt. Kanske att jag hittar rätt inom arbetsmarknaden så småningom med, vi får väl se vad som blir. Ta väl vara på er.

• Mortiscia80
    Eurydike skrev 2023-09-10 18:36:51 följande:
    Kul att du kikade in i tråden igen! Det låter som en bra taktik att smyga runt lite på forumet och titta in här ibland 😊 Ha en fin söndag du också!
    Detsamma fina du! :)
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-09-10 18:39:06 följande:
    Men oj vad hemskt! Ja, då var det verkligen tur i oturen att han inte kunde stanna hemma 🥺 Hoppas ni hinner fram i tid och får ta farväl av honom 🖤
    Vi hann tyvärr inte upp för han somnade in för gott kl 5 på lördagsmorgonen
  • Eurydike
    fultextad användarhandbok skrev 2023-09-10 18:50:18 följande:

Hej, förhoppningsvis har ni det bra. Jag bor i staden nu och arbetar, packar upp flaskor, säljer flaskor och säger saker som kolkytneljä och näkemiin och så där. Det är inget roligt arbete, men vem har sagt att arbeten ska vara det. Dessutom är det ju tillfälligt. Kanske att jag hittar rätt inom arbetsmarknaden så småningom med, vi får väl se vad som blir. Ta väl vara på er.

Hej! Kul att se dig igen 👀😊 Det första ordet skulle jag ha svårt att uttala, så jag hade nog inte klarat av jobbet 😅 Alla arbeten är inte roliga, men förhoppningsvis lär man sig någonting. Gör man inte det, så får man i alla fall någonting gjort och drar in pengar. Jag tror säkert att du kommer hitta rätt så småningom. Du kanske ska utbilda dig inom litteratur och inrikta dig på lyrik. Det har du ju talang för. Ta vara på dig du med!
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-09-10 20:56:00 följande:
    Vi hann tyvärr inte upp för han somnade in för gott kl 5 på lördagsmorgonen
    Åh! Så tråkigt att höra! Jag beklagar verkligen sorgen 😢🖤
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-09-10 21:10:58 följande:

Hej hej folket. 😀

Hej hej på dig! 😁
  • Eurydike
    Enable0007 skrev 2023-09-10 20:59:03 följande:

Hello Joss ! Hur är det älskling ? ;)

Det är okej! Men jag ska ta en liten paus från forumet nu.
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-09-10 21:16:57 följande:
    Hej hej på dig! 😁
    Varför ska du ta en paus från forumet? Rynkar på näsan
Svar på tråden Här är vi alla vänner.