• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Visste ni att jag har svart bälte i balett? Jo, det är sant, eller ja, kanske inte då. Tungan ute

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Mortiscia80

Sitter och jobbar och behöver micropaus så jag tänkte titta in här :) Jag smyger runt på FL lite grann men tanken är egentligen att jag ska sluta vara här. Hade det inte varit för en del i den här tråden skulle jag nog ha lämnat stället helt ett tag :) Ha en fin söndag allihop!

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-09-10 15:01:56 följande:

Sitter och jobbar och behöver micropaus så jag tänkte titta in här :) Jag smyger runt på FL lite grann men tanken är egentligen att jag ska sluta vara här. Hade det inte varit för en del i den här tråden skulle jag nog ha lämnat stället helt ett tag :) Ha en fin söndag allihop!

Hej, min lilla snickerdoodle. Glad. Kul att du tittar in i alla fall. Du är saknad! 
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-09-10 15:03:16 följande:
    Hej, min lilla snickerdoodle. Glad. Kul att du tittar in i alla fall. Du är saknad! 
    Haha så gulligt smeknamn! :) Tack vännen, jag skulle sakna er med om jag skulle försvinna helt.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-09-10 15:04:17 följande:
    Haha så gulligt smeknamn! :) Tack vännen, jag skulle sakna er med om jag skulle försvinna helt.
    Skäms. Ja, men det får du ju inte göra. Du ska veta att jag lider ganska kraftigt av separationsångest. Det känns så tomt utan dig ju. 
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-09-10 15:05:46 följande:
    Skäms. Ja, men det får du ju inte göra. Du ska veta att jag lider ganska kraftigt av separationsångest. Det känns så tomt utan dig ju. 
    Oj då! Ja så kan vi ju inte ha det :) Men du kan alltid skriva pm till mig!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-09-10 15:40:23 följande:
    Oj då! Ja så kan vi ju inte ha det :) Men du kan alltid skriva pm till mig!
    Jo, det kan jag ju och det är skönt. Glad
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-09-10 15:01:56 följande:

Kul att du kikade in i tråden igen! Det låter som en bra taktik att smyga runt lite på forumet och titta in här ibland 😊 Ha en fin söndag du också!
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-09-08 22:12:02 följande:
    Det var tur i oturen att det inte gick att vårda han hemma för idag slutade han att andas och han blev även medvetslös en lång stund.
    Jag och min syrra ska åka upp till Norrland imorgon och vi hoppas att vi hinner dit och hinner ge han en sista kram innan han somnar inför gott.
    Tack för omtanken goa du 
    Men oj vad hemskt! Ja, då var det verkligen tur i oturen att han inte kunde stanna hemma 🥺 Hoppas ni hinner fram i tid och får ta farväl av honom 🖤
Svar på tråden Här är vi alla vänner.