• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Deegan
    Eurydike skrev 2024-04-17 22:57:31 följande:

Där var den, ja! Det borde väl inte räknas som reklam eftersom den är så gammal? Annars ber jag om ursäkt i efterskott, fast i förskott ☺️

">

Wow vilket minne du harGlad den här reklamsnutten har jag glömt bort helt o hållet härSkäms.. men jag minns lite av den när jag såg klippetSkrattande
    Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: Bob Marley-One love.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Eurydike
    Deegan skrev 2024-04-18 13:26:25 följande:
    Wow vilket minne du harGlad den här reklamsnutten har jag glömt bort helt o hållet härSkäms.. men jag minns lite av den när jag såg klippetSkrattande
    Tror jag råkade fastna för den eftersom jag gillar låten, plus att den lilla röda bilen är så söt. Visserligen har bilen ingen kontakt med hjulen, men om man bortser från det kusliga faktumet så är den söt. Jag har redan tittat på reklamen fem gånger och misstänker att bilen kommer hemsöka mig i drömmarna i natt. Ett kärt gammalt återseende 😅
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-04-18 14:26:26 följande:

Dj Torsten is playing: Bob Marley-One love.

Det gör han rätt i! Synd att han inte fick följa med på bion, fast då hade det kostat extra och jag misstänker att han inte hade tänkt betala sin egen biljett 🐭🤔
  • Freddie K

Jaha. Vad ska man hitta på nu då?

• Freddie K
    Eurydike skrev 2024-04-18 19:38:27 följande:
    Det gör han rätt i! Synd att han inte fick följa med på bion, fast då hade det kostat extra och jag misstänker att han inte hade tänkt betala sin egen biljett 🐭🤔
    Haha! Nej, det hade han nog inte. Han är lite snål ibland.
  • Freddie K

Ett inre lugn har infunnit sig. Jag känner mig ganska tillfreds just nu, 

• fultextad användarhandbok
    Freddie K skrev 2024-04-20 15:20:48 följande:

Ett inre lugn har infunnit sig. Jag känner mig ganska tillfreds just nu, 

Att bara vara, lägga märke till vad som sker, vad som är, utan att tänka, skapar inre lugn, harmoni. Eller så kan man blåsa såpbubblor. Det gjorde jag i dag. Hade blandat vatten, diskmedel och glycerin.
  • Eurydike
    fultextad användarhandbok skrev 2024-04-20 17:13:42 följande:
    Att bara vara, lägga märke till vad som sker, vad som är, utan att tänka, skapar inre lugn, harmoni. Eller så kan man blåsa såpbubblor. Det gjorde jag i dag. Hade blandat vatten, diskmedel och glycerin.
    Blåste du jättestora bubblor? Det gjorde en pappa på ett kalas när jag var liten och det var som magi. Pappan var dessutom den längsta man jag någonsin sett, men det hör inte till historien ????😊
Svar på tråden Här är vi alla vänner.