• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    fultextad användarhandbok skrev 2024-04-21 17:14:59 följande:
    Nej inte de där jättestora, men de är häftiga! Visst är det fint, de svävar runt som farkoster nästan. Däremot så när jag och en vän var små så blåste hennes morfar såpbubblor med rök i, alldeles rökfärgade bubblor som när de sprack lämnade ett litet rökmoln som löstes upp. Annars kan jag tipsa om att blåsa såpbubblor på vintern då det är riktigt kallt, flera minus, då hinner de frysa och det är ganska vackert!
    Jag tycker mycket om såpbubblor, stora som små! Såpbubblor med rök i låter riktigt häftigt och sådana där frysta bubblor tycker jag nog extra mycket om. Det känner jag på mig. Måste testa att göra det någon gång, men det gäller säkert att vara väldigt försiktig så de inte går sönder 🤔
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2024-04-21 20:24:22 följande:
    Det ser inte så ljust ut på en fronten. Där jag bor där kan det bli 8 grader varmt i slutet av nästa vecka 
    Huah! Hoppas värmen kommer snart, även om det ser mörkt ut! Jag trodde nästan jag skulle förvandlas till en snögumma när jag var ute och gick idag ☃️
  • Freddie K

Kikar in. Hur har ni det? Glad

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-04-23 15:29:32 följande:

*Kikar ut ur igloon* 👀

Här är det lugnt, men fortfarande kallt 😃 
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2024-04-22 22:10:17 följande:
    Huah! Hoppas värmen kommer snart, även om det ser mörkt ut! Jag trodde nästan jag skulle förvandlas till en snögumma när jag var ute och gick idag ☃️
    Här uppe i öster ser det ut som den kan bil uppemot 12 grader nästa vecka. Om du var ute i snöfallet då måste det ha sett väldigt ljust ut för dig😎
  • Anonym (Trevlig)
    Freddie K skrev 2024-04-23 15:29:32 följande:

Jag har det bra och isbjörnarna vinkar 👋
  • Deegan

Det är allt lite surt när man måste börja att leta fram understället igen när man ska ut o gå om kvällen, det hade man ju i vintrasObestämd

/D

Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Freddie K

I had a nightmare. Sing soft kitty to me.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Anonymia)
    Freddie K skrev 2024-04-24 03:17:04 följande:

I had a nightmare. Sing soft kitty to me.

Söt kisse, mjuk kisse, du är bara min

Nu ska missen sova lite spinn, spinn, spinn.,
  • Eurydike
    Anonym (Anonymia) skrev 2024-04-24 03:43:40 följande:
    Söt kisse, mjuk kisse, du är bara min

Nu ska missen sova lite spinn, spinn, spinn.,
    Fin liten vers det där! 😻
Svar på tråden Här är vi alla vänner.