• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2024-11-22 10:20:07 följande:
    Svårt...  Jag skulle nog avvakta tills ni träffats irl igen och då prata med henne istället.

In other news, övernattning ikväll Glad
    Ok, men jag vet inte när det blir. Det kan ju dröja och då kanske hon hinner glömma bort mig. 

Nice. Hoppas ni får det bra då.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2024-11-22 10:23:33 följande:
    Ok, men jag vet inte när det blir. Det kan ju dröja och då kanske hon hinner glömma bort mig. 

Nice. Hoppas ni får det bra då.
    Ah, så dåligt minne har man väl inte :) Bor hon där eller? Bra bit ifrån det.

Tack :) Det tror jag vi får. Har ingen aning om vad det blir men hoppas på mysig filmkväll bl.a.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2024-11-22 10:27:40 följande:
    Ah, så dåligt minne har man väl inte :) Bor hon där eller? Bra bit ifrån det.

Tack :) Det tror jag vi får. Har ingen aning om vad det blir men hoppas på mysig filmkväll bl.a.
    Det vet man aldrig. Ja, hon bor i Mellerud.

Det låter bra.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2024-11-22 10:36:07 följande:
    Det vet man aldrig. Ja, hon bor i Mellerud.

Det låter bra.
    Synd att ni inte pratade med varandra! Då hade det varit lättare att ge råd!

Ja det kommer att bli väldigt bra :) Skönt för mig att få paus en stund, och massor med kramar förstås {#emotions_dlg.flower}

Kan jag ringa dig efter 13?
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2024-11-22 10:48:12 följande:
    Synd att ni inte pratade med varandra! Då hade det varit lättare att ge råd!

Ja det kommer att bli väldigt bra :) Skönt för mig att få paus en stund, och massor med kramar förstås {#emotions_dlg.flower}

Kan jag ringa dig efter 13?
    Ja, det är synd. Jag vågade inte och jag fick inte tillfälle för det för hon gick innan jag han prata med henne.

Det förstår jag att det är. .

Ja, gör du så. .
  • Freddie K

Dj Torsten os playing: No Doubt-Just a girl.

• Freddie K

Ich bin ein berliner, jah! Tungan ute

• Eurydike
    Freddie K skrev 2024-11-22 10:05:29 följande:

Jag träffade en tjej igår när jag var i Mellerud. Fast jag pratade inte med henne, men när vi satt på mötet så kunde jag inte ta ögonen ifrån henne. Jag tyckte hon var så söt och hon verkade så gullig. Är det dumt om jag skriver ett brev till henne? Skäms

Jag tror, precis som Mortiscia, att det är bäst att skippa brevet och vänta tills ni ses igen. Om du skickar ett brev som inte blir uppskattat, då kan det få motsatt effekt mot vad du hoppas på 🤔
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2024-11-22 22:21:31 följande:
    Jag tror, precis som Mortiscia, att det är bäst att skippa brevet och vänta tills ni ses igen. Om du skickar ett brev som inte blir uppskattat, då kan det få motsatt effekt mot vad du hoppas på 🤔
    Jo, det är sant. Då skippar jag det då. 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.