• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-12-02 20:55:53 följande:
    Ja supermysigt verkligen 😊 Jag myser fortfarande efter det där. Nästa gång jag bakar lutar det åt morotskaka 😀 Men det får bli om ett par veckor, man kan inte vräka i sig godsaker hela tiden.

Ja, maskrosor är ändå gratis så värt att testa 🙂 Håller tummarna!
    Förstår verkligen det! Mmm morotskaka är supergott, men jag förstår hur du tänker angående att man inte kan vräka i sig godsaker hela tiden. Iofs låter ju morotskaka rätt nyttigt, nästan som sallad 🥕😉

Exakt! Väldigt billigt och bra om det funkar 🌼
  • Freddie K

In the jungle. The mighty jungle, where lions sleeps tonight. *Ylar*.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2024-12-02 19:12:46 följande:
    Du kanske behöver perioder av ensamhet för att sakna det sociala? Om du har sådana tendenser så behöver det ju inte vara något negativt, särskilt om det inte påverkar någon annan och du själv inte mår dåligt av det ☺️
    Jo kanske det, men jag saknar inte det sociala så mycket. Däremot saknar jag vissa personer. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Allmighty Torsten)
    Eurydike skrev 2024-12-03 22:41:20 följande:

Nämen, sitter du här alldeles ensam Torsten! Har Freddie glömt bort dig nu när han spelar så mycket? Här får du en ostbåge att trösta dig med 🐀😋

Yummi! Mi love miself a cheese doodle. Spank u very much. .
  • Eurydike
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2024-12-05 06:36:50 följande:
    Yummi! Mi love miself a cheese doodle. Spank u very much. .
    Varsågod! Jag hittade den under fåtöljen, så den hade nog legat där ett tag och var en riktigt vällagrad lyxostbåge 😉
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-12-05 06:35:51 följande:
    Jo kanske det, men jag saknar inte det sociala så mycket. Däremot saknar jag vissa personer. 
    Då tycker jag att du kan fortsätta spela som du gör nu, men lätta lite på ytspänningen i bubblan ibland och släng iväg ett sms eller två till personerna du saknar 😊
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2024-12-05 17:38:40 följande:
    Då tycker jag att du kan fortsätta spela som du gör nu, men lätta lite på ytspänningen i bubblan ibland och släng iväg ett sms eller två till personerna du saknar 😊
    Haha, under min soffa så finns det mängder med ostbågar och ostbollar som jag tappat på golvet. Springan under soffan är för liten för att dammsugarmunstycket ska komma under.

Jag ska köpa en ny soffa i början av nästa år. Då får vi se hur många ostbågar och ostbollar det ligger där. Tungan ute
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2024-12-05 17:45:06 följande:
    Haha, under min soffa så finns det mängder med ostbågar och ostbollar som jag tappat på golvet. Springan under soffan är för liten för att dammsugarmunstycket ska komma under.

Jag ska köpa en ny soffa i början av nästa år. Då får vi se hur många ostbågar och ostbollar det ligger där. Tungan ute
    Kan tänka mig att det finns mycket smått och gott under din soffa då 😅 Men ostbågar/bollar är som godast när de är sega, synd bara att damm inte är så gott 😝

Det låter spännande! Du kanske får ihop en hel påse 😂
  • Anonym (Trevlig)
    RaYzLeR skrev 2024-12-05 17:45:06 följande:

Under min soffa så finns det bara en ost älskande katt som käkar upp ostbågarna  🧀🐈 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.