Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Monsieur Venus skrev 2022-06-08 16:48:29 följande:

Freddie K: Där är du ju! Trodde nästan att Torsten hade rymt eller nått när du var tyst i tråden så länge Flört

Tja! Ja, här är jag. . Nja, jag har bara haft mycket att göra med filminspelning och annat. Hur är läget? .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Monsieur Venus skrev 2022-06-08 17:29:17 följande:

Freddie K: Filminspelning låter som en bra grej att vara upptagen med! Hoppas du och Torsten unnar er lite semester också. Här är läget upp och ner, både bra och dåligt, men jag saknar inte inspiration i alla fall Glad

Jodå, det är det, men det tar bara sån tid och jag har inget tålamod! Foten i munnen.

Jo, vi ska ha lite semester sen i alla fall, men det dröjer en månad. Här är det också upp och ner. Jag har påbörjat en inre resa, som jag gör ibland. 

Skicka gärna pm om du behöver snacka. Jag kanske inte ger de bästa råden, men jag kan lyssna i alla fall. .
  • Freddie K

BBT, yo!

Monsieur Venus, alltid ett nöje! .

• Freddie K
    Monsieur Venus skrev 2022-06-08 22:45:54 följande:

Freddie K: Haha, nej jag förstår det. Jag har inte heller något tålamod, men oftast blir saker bättre i slutändan om de får ta den tid de behöver och inte hastas fram. Skönt att ni ska ha lite semester i alla fall! Det kan ni behöva efter en intensiv period med bok och filminspelning. En inre resa låter spännande! Jag gör också en inre resa på en gropig skogsväg med punka på alla däcken. Eller, det är så det känns. Tack! Det var snällt av dig att jag får skicka pm om jag behöver snacka! Självklart får du också göra det till mig. Tror du ger jättebra råd faktiskt.

God morgon! .

Den inre resan skulle jag vilja läsa om. Jag har faktiskt några rader från min inre resa som jag kan dela med mig av, om du är intresserad? .
  • Freddie K

Det slog mig precis att det finns barn vars föräldrar aldrig har upplevt 1900-talet. Börjar man bli gammal då? Woot, woot!

• Freddie K

WTF! Push-notiser? Nja, det är inget för mig i alla fall! Foten i munnen

• Freddie K

Ett träd till ett annat:" Do you löv me?" "Näver!"

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-06-09 17:49:03 följande:
    Nej det räcker med de vanliga.
    Ja, precis. God kvällens, förresten! .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-06-09 18:01:27 följande:
    God kväll :) Dagens middag: korv stroganoff.
    Det åt vi faktiskt på jobbet idag. Fast en vegetarisk variant. . Det var jättegott! Nu väntar jag på att kvällsmedicinen ska kicka in, sen ska jag lägga mig. Jag är väldigt trött idag, som jag brukar vara.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.