Här är vi alla vänner.
Freddie K: Där är du ju! Trodde nästan att Torsten hade rymt eller nått när du var tyst i tråden så länge 
Freddie K: Där är du ju! Trodde nästan att Torsten hade rymt eller nått när du var tyst i tråden så länge 
Freddie K: Filminspelning låter som en bra grej att vara upptagen med! Hoppas du och Torsten unnar er lite semester också. Här är läget upp och ner, både bra och dåligt, men jag saknar inte inspiration i alla fall 
.BBT, yo!
Monsieur Venus, alltid ett nöje!
.
Freddie K: Haha, nej jag förstår det. Jag har inte heller något tålamod, men oftast blir saker bättre i slutändan om de får ta den tid de behöver och inte hastas fram. Skönt att ni ska ha lite semester i alla fall! Det kan ni behöva efter en intensiv period med bok och filminspelning. En inre resa låter spännande! Jag gör också en inre resa på en gropig skogsväg med punka på alla däcken. Eller, det är så det känns. Tack! Det var snällt av dig att jag får skicka pm om jag behöver snacka! Självklart får du också göra det till mig. Tror du ger jättebra råd faktiskt.
Det slog mig precis att det finns barn vars föräldrar aldrig har upplevt 1900-talet. Börjar man bli gammal då? Woot, woot!
Guss who's home! :D.
WTF! Push-notiser? Nja, det är inget för mig i alla fall! 
Ett träd till ett annat:" Do you löv me?" "Näver!"