Här är vi alla vänner.
Freddie K skrev 2022-07-12 08:10:16 följande:
Sänare grappet! Mortiscia80: Det låter skönt att du kan börja se ljuset i tunneln nu! Hoppas du kan köpa en ny mobil i år då, så du får en som är lite nyare och mer samarbetsvillig. Jag hade samma problem innan jag köpte en ny mobil, ingenting fungerade längre och det var så irriterande. Till slut fick jag nog.
Det lär bli en Samsung, jag har bara goda erfarenheter av de telefonerna, förutom när de slutar uppdatera mjukvaran så viktiga appar inte funkar längre. Annars hade jag behållit någon av de tidigare istället :) På min nuvarande (Zenfone 3) fungerar inte fokus så bra i kameran så jag kan knappt ta några bilder, och det är ett stort problem när man har en liten sötnos omkring sig som växer snabbt :)

Nu ska jag snart laga middag. Tror det blir chips och choklad. Det är lättlagat och passar bra på en måndag. Är du fortfarande inne i en nudelperiod eller har du fastnat för någonting annat nu? Ha en fin kväll! /Monsieur VenusMortiscia80: Dippa i chokladen? Det måste jag testa nästa gång
Räkor och krustader låter riktigt gott! 
Kikar in, kul att tråden lever fortfarande :)