Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Aniiee skrev 2023-05-05 16:31:02 följande:
    Aw, that's sweet.

Just nu nördar jag ner mig i The Haunting of Hill House och queer-tolkning av bibeln......

Ja, och så ska jag laga mig igenom en kokbok för arbetarklassen i USA från början av 1900-talet.
    Jag tycker det är härligt att du har intresse och passion för det du gör. Själv nördar jag ner mig i mitt skrivande, men det blir ju ingen lyckligare av.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2023-05-05 16:33:24 följande:
    Jag älskar att få folk att förstå saker! En gång ägnade jag 2 timmar åt att få en amerikansk pappa att förstå varför Bröderna Lejonhjärta är en bra bok för 6-åringar.
    Tycker du inte att den är lite för hemsk för 6-åringar?
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2023-05-05 16:36:06 följande:
    haha, förringa inte nörderi i skrivande, även om det är för dig själv på din kammare.

jag har ett dokument som heter "Everything I've ever written", bestående av dryga 100 berättelser. Sen har jag ett nytt dokument som heter "New stuff I'm writing". Och sen har jag så klart min "Stora bok".
    Jag ahr långt över 2000 berättelser som jag har skrivit. Skäms
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2023-05-05 16:37:23 följande:
    Nej, det tycker jag inte. Inte i bokform. 
    Ok, jag har faktiskt inte läst boken, men filmen fick jag mardrömmar av. 
  • Freddie K

Jag drar mig tillbaka för i afton. Imorgon är det en ny dag, nya skatter att erövra!

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-05-06 10:05:09 följande:
    Härligt glad låt :D
    Jo, verkligen! Glad
  • Freddie K
    fultextad användarhandbok skrev 2023-05-07 21:40:43 följande:

Hoppas inte att jag stör i er tråd. Läste lite bakåt i tråden. Till er som gillar att skriva inbjuder jag gärna till min tråd om reflektioner kring inlägg och forum i prosastil. 

www.familjeliv.se/forum/thread/82370980-rituella-inlagg-och-subliminala-budskap

Så var det en sak till. Såg att det finns musiker i tråden, både Pampas och Poly. Jag är nybörjare och spelade in det här förut i dag. Vad kan jag förbättra? Förutom att jag inte fick perfekta toner och höll på att missa ett grepp i slutet då.

soundcloud.com/fultextad/estudio-5&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

Välkommen in i värmen, som Morty skulle ha sagt. Ta en kanelbulle. Glad
Svar på tråden Här är vi alla vänner.