Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

burleskburkläsk skrev 2025-03-16 11:42:32 följande:
    Jag hade för mig att Plenvu rensar magen...Dulcolax gör det jobbet bra iaf :P
    Ja, Plenvu rensar magen och det lilla jag fick i mig, ungefär 500 milliliter har verkligen rensat magen på mig. Som en jäkla vulkan, alltså, haha. :-P.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: Fugees-No woman no cry(feat Stephen Marley)

• Freddie K
    Anonym (Kattflickan) skrev 2025-03-16 12:02:29 följande:

🐾Tassar in i tråden och önskar er en fin fortsättning på söndagen. Nu ska jag tassa vidare  🐾🐈

Tack, detsamma och du är alltid lika välkommen. .
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-16 12:55:16 följande:
    Snyggt Freddie att släppa in djur bara sådär...du vet Torsten känner sig utanför.

Med lite tur så sov han och märkte inget! 😉
    Ähh, han märkte inget. Han är för upptagen för att tugga på mina tofflor nu. :-P.
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-16 13:53:34 följande:
    Hahaha, denna Torsten ser jag som en pilsk äldre herre och det är för jag inte känner till mycket om honom...så länge han inte slickar och suger på dina tår så är vi alla glada! 😉
    Haha! Det gör han inte. Inte än i alla fall. :-P. 
  • Freddie K

Ja man. Jag fick värsta låtidén nu när jag sov. Jag vaknade och var tvungen att skriva ner den,

• Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-16 22:17:25 följande:
    Bra där, kör på!
    I mitt huvud låter det som en låt för Mello. Bara det att jag hatar Mello och skulle aldrig ställa upp där. 
  • Freddie K

Nu tar vi en tidsmaskin. Året är 1995 och jag är 13 år gammal. Jag har precis köpt min första Walkman med ett blandband med bland andra: Herbie, Haddaway, 2 unlimited, Corona och många fler. Buffalo skor och  bombjacka är ett måste, lisom Championtröjor. Det var disco  på fritidsgården. Jag hade snajdat till mig lite och gått ner och dansat loss.

Åh, det var enklare tider då. 

• Freddie K
    Freddie K skrev 2025-03-17 07:17:40 följande:

Nu tar vi en tidsmaskin. Året är 1995 och jag är 13 år gammal. Jag har precis köpt min första Walkman med ett blandband med bland andra: Herbie, Haddaway, 2 unlimited, Corona och många fler. Buffalo skor och  bombjacka är ett måste, lisom Championtröjor. Det var disco  på fritidsgården. Jag hade snajdat till mig lite och gått ner och dansat loss.

Åh, det var enklare tider då. 

Rättelse: Jag var 12 år gammal.
  • Freddie K

Det var en turbulent tid på grund av en händelse, men jag ser tillbaka på 90-talet med mycket glädje och kärlek.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.