• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-11-25 07:15:06 följande:

God morgon

Vad tycker den eminenta tråden om det här?

www.aftonbladet.se/nyheter/a/lEKLak/restaurangen-lanserar-pizzajulkalender

Jag tycker ärligt talat att det låter rätt äckligt med köttbullar och rödbetssallad på en pizza, men jag känner starkt för själva iden

Morrn, morrn. .

När min farmor levde så gjorde hon ibland hemmagjord pizza på överbliven mat och då hade hon potatis och köttbullar på pizzan och det var gott, men på en köpepizza vill jag nog inte ha det, men det blir ju annat om man gör egen pizza.
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-11-25 07:33:22 följande:

Morrn, morrn. .

När min farmor levde så gjorde hon ibland hemmagjord pizza på överbliven mat och då hade hon potatis och köttbullar på pizzan och det var gott, men på en köpepizza vill jag nog inte ha det, men det blir ju annat om man gör egen pizza.

Det är väl mest det där med rödbetssalladen, det är så speciell smak.

Min farmor fick inte stryka pappas jeans för han var rädd att hon skulle stryka pressveck
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-11-25 07:33:22 följande:

Morrn, morrn. .

Min farmor fick inte stryka pappas jeans för han var rädd att hon skulle stryka pressveck
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-11-25 07:42:56 följande:

Jo, det är ju det.

Haha! .
  • Litenmenhård

*Dricker kaffe och vaknar till*: Atomic kitten-The tide is high.

• Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-11-25 07:50:21 följande:

*Dricker kaffe och vaknar till*: Atomic kitten-The tide is high.

Bra låtval

Vad ska vi prata om idag?
  • Litenmenhård

BTW: Jag vill tacka alla som har varit inne på min blogg. Det när min narcissistiska sida. Den uppdateras ständigt så ha koll på den! .

• Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-11-25 07:53:01 följande:
    Bra låtval

Vad ska vi prata om idag?
    Tack. .

Jadu. Vi kan väl prata om den stundande julen en stund. Hur ska du fira den? .
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-11-25 07:54:25 följande:

Tack. .

Jadu. Vi kan väl prata om den stundande julen en stund. Hur ska du fira den? .

Här hemma, med gubben och sonen. Vi ska stötta lokal leksaksaffär ett drygt kvarter bort, försöka få plats med en gran, äta gott, men decimerat, nordiskt julbord och kanske tända ljus på kyrkogården. Får se om svärisarna får vara med, eller om det kommer skärpta direktiv.

Du då?
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-11-25 08:06:14 följande:
    Här hemma, med gubben och sonen. Vi ska stötta lokal leksaksaffär ett drygt kvarter bort, försöka få plats med en gran, äta gott, men decimerat, nordiskt julbord och kanske tända ljus på kyrkogården. Får se om svärisarna får vara med, eller om det kommer skärpta direktiv.

Du då?
    Det låter som en bra plan. .

Jag går hem till mamma som vanligt och kollar på Kalle Anka, sen äta något och sen går jag hem. Det blir lite ensamt i mellandagarna, men det är så jag vill ha det. .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.