Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jag fattar nada, haha. Går inte att förlänga ju. Kommer bara upp att man ska söka efter uppdateringar och så. Jag får åka ner till El-giganten och köpa det där. Det är lättast.
Inte provat men kan tänka mig att det blir bra! Med måtta, förstås.
I morotskaka har man ju t ex ingefära och då brukar jag använda pulverformen, funkar bra. Även i sötsur sås använder jag pulvret, riktigt bra där med. Så jag har all förhoppning att det kan bli gott :) Prova och berätta!
Glad första advent på er! Hoppas ni har fått upp lite stjärnor och ljusstakar och att ni har det bra. Jag fixade med det igår så jag kunde gå upp och mysa med ljusen tända imorse vid frukost.
Kaffe och pepparkaka som förfrukost.
*Vaknar till:* Baha men-Who let the dogs out.
Glad första advent på er! Hoppas ni har fått upp lite stjärnor och ljusstakar och att ni har det bra. Jag fixade med det igår så jag kunde gå upp och mysa med ljusen tända imorse vid frukost.
Glad Advent
Precis fått upp allt, och det går inte att ha levande på soffbordet i år heller. Men men, det är tanken som räknas