Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jag har kommit ikapp "So I'm a spider, So what?". Vad ska jag se nu? Dessa har jag att välja på, och i får väl gå på magkänslan eller så.
Helt nya:
Wonder Egg Priority
Otherside Picnic
Cells At Work Black
Horimiya
Kemono Jihen
Jobless reincarnation
Sk8 the infinity
Återvändare:
Shingeki no Kyojin
The Promised Neverland
Dr. Stone
Cells at Work
Re:Zero
That time I got reincarnated as a slime
Beastars
Seven Deadly Sins
Log Horizon
Food Wars
Korka upp champagnen och släng ut kärringen för nu är det fredag!
.
När Google Chrome gör uppdateringar, vad är det för uppdateringar då? Jag märker i alla fall ingen skillnad.
Where's my red carpet at?
Jag är på jakt efter en ny telefon, men det är en djungel. Vilken ska jag välja? Jag vill lägga max 5000 kr på en ny telefon. Jag vill ha en enkel telefon som är lätt att lära sig. Finns det?
Jag är på jakt efter en ny telefon, men det är en djungel. Vilken ska jag välja? Jag vill lägga max 5000 kr på en ny telefon. Jag vill ha en enkel telefon som är lätt att lära sig. Finns det?
Jag ska fråga morsan vad hon har för telefon. Kan hon lära sig den så kan väl jag? Vi är båda helt lost vad gäller teknik och sånt. :s.
Jag ska fråga morsan vad hon har för telefon. Kan hon lära sig den så kan väl jag? Vi är båda helt lost vad gäller teknik och sånt. :s.