• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-02-28 19:01:42 följande:
    Det är lugnt. . Ja, det gör vi. . Fast jag ska snart gå och lägga mig så vi kan väl ta det imorgon? Jag är nog hemma från jobbet imorgon med.
    Ja det är ingen brådska :) Jag finns nog här på kvällen lite grann. Sov gott!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-03-02 19:21:19 följande:

*smyger undan med chipspåsen*

Meh, du får ju bjussa då om du har chips! :-P.
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Disa35

Hej gänget!
    Lite funderingar såhär mitt på dagen:
    Får återigen genomtänkta annonser på Tuben (annonser som missar målet med en halvmil, men friskt vågat...), den här gången om viktminskning (igen).
    Det är någon tjej som berättar om ett revolutionerande sätt att minska i vikt, att flera A-kändisar i Hollywood är frälsta (utan att nämna en enda kändis) och att jag, lyckliga människa, bara är ett enda test ifrån att finna lyckan! (dvs gå ner i vikt). 
    Därefter klipps det in en påstådd läkare som ska ligga bakom underverket, och han ser ärligt talat ut som en gammal kåkfarare.
    Mina frågor:
    1/ Hur i hela friden vet Tuben hur jag ser ut? Eller mina värden?
    2/ Om kåkfararen utklädd till läkare är så framgångsrik, varför skriver han inte artiklar i Lancet istället för att vara med på Tuben?
    3/ Tror Tuben på fullt allvar att jag är så pass korkad?

Frågor, frågor...

• Freddie K

Va f*n! 25 GB har försvunnit från minnet på datorn. Jag har ju inte gjort något.Förvånad

Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.