• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-06-26 08:31:40 följande:
    Man vet aldrig vart hans tunga har varit. ^^.
    Haha sant det :D Han äter väl kvalster och annat krafs.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-06-26 09:03:23 följande:
    Haha sant det :D Han äter väl kvalster och annat krafs.
    Jo, han gör ju det. . Sen älskar han chips med, men det får han inte så ofta. Han börjar bli lite tjock. Förvånad
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Någon som kör PC cleaner? Tycker det är jobbigt, för det poppar alltid upp och gör genomsökningar och så, men sen när man ska rensa så måste man registrera sig, vilket jag inte har gjort.

• Freddie K

Kanske skulle registrera mig, men vet inte om det kostar något.

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-06-26 09:20:49 följande:

Någon som kör PC cleaner? Tycker det är jobbigt, för det poppar alltid upp och gör genomsökningar och så, men sen när man ska rensa så måste man registrera sig, vilket jag inte har gjort.

Registrering ska inte kosta något men det brukar vara tydligt om man behöver betala för en prenumeration eller liknande, du får läsa noga :)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-06-26 09:36:35 följande:
    Registrering ska inte kosta något men det brukar vara tydligt om man behöver betala för en prenumeration eller liknande, du får läsa noga :)
    Jo, jag får göra det. .
  • Aniiee
    Mortiscia80 skrev 2021-06-25 18:40:06 följande:

Kul! :) Jag gissar gärna lite

Karl/Carl
    Karolina
    Kerstin
    Cecilia (?)
    Konrad

Cark/Karl är det absolut vanligaste namnet för pojkar som börjar på C/K hittills. 85% av alla pojkar som döptes till namn som börjar på C eller K döptes till Carl. 2% döptes till Conrad. De andra namnen på C/K för pojkar var Kristian och Knut.

Bland flickorna är det Karolina, 21% av CK-flickorna döptes till Carolina/Karolina. Båda stavningarna finns med. Kerstin finns med, med 3%. Cecilia fick 6% av flickorna heta. Resternade flicknamn på CK är Charlotta, Charlotte/Charlott, Claesine, Constance/Konstanse, Constantia, Karin, Katarina, Kate, Klara/Clara, Kristin, Kristina/Christina.

Jag har en stark känsla att en del av dessa, och namn på andra bokstäver, kommer väcka viss diskussion när jag är klart och presenterar alla namnen på alla bokstäver....
    -Are you the prey? -No, we are the hunters!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.